Gå til innhold

Kan forverring av allergi forklare mine plager?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lang historie kort ble jeg syk i starten av mars med det jeg tror må ha vært en ny runde med covid, selv om jeg aldri testet positivt. Kanskje var det vanlig influensa. 

Jeg brukte lang tid på å bli frisk, men ble liksom aldri helt frisk og hangler fortsatt. Jeg vet ikke om det er det samme jeg lider av eller om jeg har fått noe nytt i etterkant. 

Tanken har streifet meg om det kan være forverring av allergi som forklarer mine plager. Har hørt at de som er alvorlig rammet av allergi kan oppleve det som å være syk? Jeg har ikke noe kløe og ikke spesielt tett nese, men generelt hanglende form og har en følelse av at lungene kanskje ikke fungerer helt optimalt.

Tar allergimedisin (Aerius) mot gresspollen, men om jeg har fått nye allergier er det kanskje ikke tilstrekkelig? Tenkte høre med fastlegen om jeg kan få ta noen nye tester.

Anonymkode: d77eb...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke gått til lege ennå? 😵 Kom deg til en!

Anonymkode: f75fd...bea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er noen allergi ting som kommer alt i Mars. Du bør gå til legen og sjekke hva du er allergisk mot. 

Anonymkode: 7a18e...5b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du har ikke gått til lege ennå? 😵 Kom deg til en!

Anonymkode: f75fd...bea

4-5 ganger, men får bare et smil og beskjed om at han ikke kan se noe alvorlig og at jeg bare må ta tiden til hjelp. 

Er vel 6-7 uker siden, så tenkte en ny tur nå, men tenkte jeg kunne høre her først i tilfelle noen har kunnskap på området :) 

En kollega på jobb fortalte at han føler seg rimelig syk på det verste av allergi, så det var derfor jeg begynte lure på om det samme kan være tilfellet hos meg.

Anonymkode: d77eb...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...