Gå til innhold

Mistet følelsen i kroppen på en dårlig og rar måte.


RobertoOo

Anbefalte innlegg

Opplevde her en dag at jeg mistet følelsen i kroppen på et vis. Kriblende og ekkel følelse etterfulgt av uvirkelighet og mangel på følelse ved berøring, fikk like etter et lite panikk anfall. Gikk over etterhvert som jeg fikk roet meg ned og meditert litt. Noen som kan relatere? 

Endret av RobertoOo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som angst. 

Anonymkode: 5c342...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det høres veldig ut som angst. Kan vel nesten ikke være noe annet.

Anonymkode: 34b6e...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RobertoOo skrev (7 timer siden):

Opplevde her en dag at jeg mistet følelsen i kroppen på et vis. Kriblende og ekkel følelse etterfulgt av uvirkelighet og mangel på følelse ved berøring, fikk like etter et lite panikk anfall. Gikk over etterhvert som jeg fikk roet meg ned og meditert litt. Noen som kan relatere? 

I hvilken forbindelse opplevde du det? Har du opplevd det før? Man kan få følelse av å besvime om man får høy puls når man står feks. Blodtrykksfall kan også være en mulighet.. trenger ikke nødvendigvis være angst. 

Anonymkode: 6dec2...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

I hvilken forbindelse opplevde du det? Har du opplevd det før? Man kan få følelse av å besvime om man får høy puls når man står feks. Blodtrykksfall kan også være en mulighet.. trenger ikke nødvendigvis være angst. 

Anonymkode: 6dec2...1ff

Har skjedd et par ganger nå. Egentlig kun på jobb. Går endel på jobb ellers så står jeg i 7-8t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...