AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #1 Skrevet 17. juni 2024 Tittelen var egentlig bare for å få oppmerksomhet til tråden, jeg er ikke SÅ selvgod. Men, jeg er ei ung jente midt i 20-årene som trener hver dag og har former på de «riktige plassene» og får ofte høre at jeg har fin kropp og er pen osv.. men jeg eier ikke selvtillit når det kommer til sex og da spesielt puppene mine. Jeg føler at puppene mine henger og er altfor slappe i forhold til andre. Og av den grunn klarer jeg ikke å ta av bh’en og samtidig nyte sexen for da tenker jeg kun på hvordan puppene mine ser ut. Og det hjelper ikke på selvtilliten min at kjæresten min på samme alder ikke har rørt meg seksuelt på 1 år. Er det noen her inne som har tips til hvordan man kan bare ose av selvtillit/sexappeal? Anonymkode: 0fb2e...0ce
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #2 Skrevet 17. juni 2024 Dump han. Han har en/ei annen. Anonymkode: d3564...b9d 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #3 Skrevet 17. juni 2024 Problemet er ikke du, men kjæresten din. Om dere er et par i midten av 20-årene, og han ikke har rørt deg seksuelt på et år, så har HAN et alvorlig problem. Og hans problem ødelegger deg. Det er ikke noe feil ved deg - det er han som er problemet. Ta det opp med han - dette er ikke en farbar vei videre i livet. Her må det endringer til. Som ikke har noe med dine pupper å gjøre. Anonymkode: 894d6...f36 7
Bubo Skrevet 17. juni 2024 #4 Skrevet 17. juni 2024 Å ha sex med en dame med bh opplever jeg som mangel på intimitet og tillit. Det gir mindre lyst. Når du tar av bh, under dyna, vil du oppleve at han straks begynner kose med puppene. Hvis, ikke, finn en MANN. 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #5 Skrevet 17. juni 2024 Jeg kjenner jeg blir nysgjerrig på så unge menn, som har mistet lysten. Hva er konteksten her egentlig? Anonymkode: 3c506...30b 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #6 Skrevet 17. juni 2024 Tipper de funker til å amme barn med, så tror ikke du skal miste all tillit til dem helt enda. Selvtillit brukes om egne evner. Du har dårlig selvbilde, og sikkert selvfølelse. Anonymkode: 5799c...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #7 Skrevet 17. juni 2024 Første du kan starte med er å trappe ned på treningen, hver dag er for mye. Så kan du oppsøke en coach/mental trener om forholdet du har til deg selv. Anonymkode: 08726...37f 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #8 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner jeg blir nysgjerrig på så unge menn, som har mistet lysten. Hva er konteksten her egentlig? Anonymkode: 3c506...30b Det kan være mange grunner til det. Noen ungdommer går på antidepressiva som kan rote det litt til når det gjelder lyst og seksualfunksjon. Ellers så lever jo de fleste av oss oppi en cocktail av kjemikalier og miljøgifter, det er i alle fall en teori om hvorfor sædkvaliteten stuper så godt mulig det spiller inn på selve sexdriven også? Anonymkode: 180b9...ea3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #9 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tittelen var egentlig bare for å få oppmerksomhet til tråden, jeg er ikke SÅ selvgod. Men, jeg er ei ung jente midt i 20-årene som trener hver dag og har former på de «riktige plassene» og får ofte høre at jeg har fin kropp og er pen osv.. men jeg eier ikke selvtillit når det kommer til sex og da spesielt puppene mine. Jeg føler at puppene mine henger og er altfor slappe i forhold til andre. Og av den grunn klarer jeg ikke å ta av bh’en og samtidig nyte sexen for da tenker jeg kun på hvordan puppene mine ser ut. Og det hjelper ikke på selvtilliten min at kjæresten min på samme alder ikke har rørt meg seksuelt på 1 år. Er det noen her inne som har tips til hvordan man kan bare ose av selvtillit/sexappeal? Anonymkode: 0fb2e...0ce Kan ikke si annet enn at jeg kjenner det igjen. Kjøresten din merker sikkert ubehaget ditt. Kanskje h*n tror det er noe galt med h*n? For min del fant jeg etterhvert en kjæreste jeg kunne slappe litt av med, men aldri helt. Så etter barn opererte jeg brystene. Satte opp sparekonto for dette allerede da jeg var 18..... Prat med kjæresten din, i tilfelle h*n tror du ikke liker sex med h*n, og den dårlige selvtilliten sprer seg også i h*n.. ❤️ Anonymkode: dccfe...9bc
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #10 Skrevet 17. juni 2024 Kom til meg. Jeg skal love deg at jeg får deg til å føle deg fantastisk på alle måter. Anonymkode: 8e9fd...e55
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #11 Skrevet 17. juni 2024 Takk for alle svar! Jeg har prøvd å kommunisert mangel på sex tidligere, hvor hans «unnskyldning» er at han jobber mye og er sliten. Og at han jobber mye, mer enn mange andre, er sant. AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan ikke si annet enn at jeg kjenner det igjen. Kjøresten din merker sikkert ubehaget ditt. Kanskje h*n tror det er noe galt med h*n? For min del fant jeg etterhvert en kjæreste jeg kunne slappe litt av med, men aldri helt. Så etter barn opererte jeg brystene. Satte opp sparekonto for dette allerede da jeg var 18..... Prat med kjæresten din, i tilfelle h*n tror du ikke liker sex med h*n, og den dårlige selvtilliten sprer seg også i h*n.. ❤️ Anonymkode: dccfe...9bc Jeg har også veldig lyst til å operere puppene mine. Søker rundt på nett daglig og tenker at jeg burde begynne å spare til det. Men med min økonomi kommer det nok til å ta lang tid.. så jeg trenger en mer øyeblikkelig løsning. Anonymkode: 0fb2e...0ce
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #12 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kom til meg. Jeg skal love deg at jeg får deg til å føle deg fantastisk på alle måter. Anonymkode: 8e9fd...e55 Hehe! Det gjør alle guttene jeg har vært med i starten, men så dabber det av - så sånn prat faller jeg ikke for 🤭 Anonymkode: 0fb2e...0ce 1 2
Erfarenmann Skrevet 17. juni 2024 #13 Skrevet 17. juni 2024 Det kan umulig være kroppen din som er problemet. Hvis du er så hemmet som du beskriver så ville det smittet over på meg i hvert fall. Det finnes ikke større turnoff enn ei som er tilbakeholden, reservert og ukomfortabel med å være naken. Du sender antakelig ut negative signaler som du selv ikke er klar over en gang, både i og utenfor senga. Det finnes noen ytterst får super-overfladiske typer som kunne finne på å pirke på en pupp som ikke er 100 prosent etter idealet (hva nå det måtte være). Hvis han er sånn så bare dump ham og se deg aldri tilbake. Men jeg tror sjansen er mye større for at han tror at det er noe med ham som gjør at du ikke er "helt med". Om 10 år kommer du til å gremmes over at du var så fin og likevel kastet bort tiden med å være så usikker. Og om nye 10 år - akkurat det samme - hvis du ikke skjerper deg. 3 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #15 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bilde? Anonymkode: 3f4e2...491 Google pupper å bli ferdig med det din creep. Anonymkode: 1f43d...400 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #16 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bilde? Anonymkode: 3f4e2...491 Nesten så det frister bare for å få en ærlig tilbakemelding🤔 Anonymkode: 0fb2e...0ce 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #17 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nesten så det frister bare for å få en ærlig tilbakemelding🤔 Anonymkode: 0fb2e...0ce Du kan sladde ansiktet/andre ting som gjør deg gjenkjent. Anonymkode: 08726...37f 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #18 Skrevet 17. juni 2024 Erfarenmann skrev (5 timer siden): Det kan umulig være kroppen din som er problemet. Hvis du er så hemmet som du beskriver så ville det smittet over på meg i hvert fall. Det finnes ikke større turnoff enn ei som er tilbakeholden, reservert og ukomfortabel med å være naken. Du sender antakelig ut negative signaler som du selv ikke er klar over en gang, både i og utenfor senga. Det finnes noen ytterst får super-overfladiske typer som kunne finne på å pirke på en pupp som ikke er 100 prosent etter idealet (hva nå det måtte være). Hvis han er sånn så bare dump ham og se deg aldri tilbake. Men jeg tror sjansen er mye større for at han tror at det er noe med ham som gjør at du ikke er "helt med". Om 10 år kommer du til å gremmes over at du var så fin og likevel kastet bort tiden med å være så usikker. Og om nye 10 år - akkurat det samme - hvis du ikke skjerper deg. Veldig enig i dette innlegget og spesielt det markerte feltet. Jeg tviler på at det er noenting i veien med puppene dine, og at de ser helt flotte ut. Men, det er litt typisk kvinner desverre å være altfor selvkritisk og alltid finne noe som er feil pp egen kropp. Skal være litt direkte og kanskje litt frekk med deg. Det er faktisk ganske turnoff med en kvinne som er misfornøyd med seg selv og som ikke har grunn til å være det. Og ja, jeg tror også at du sender ut signal om at du ikke er "helt med" og kanskje litt uinteressert/uengasjert i sexen uten at du selv er klar over det, og at han snapper det opp. Og i neste omgang, tenker at det er han selv det er noe galt med. Anonymkode: a1a4a...7ce 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #19 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nesten så det frister bare for å få en ærlig tilbakemelding🤔 Anonymkode: 0fb2e...0ce Ja hvorfor ikke få anonymisert og ærlig tilbakemelding? Jeg er nesten helt sikker på at du er misfornøyd og usikker på puppene dine på manglende grunnlag. 😉 Anonymkode: a1a4a...7ce
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #20 Skrevet 17. juni 2024 Selvtillit kommer innenfra. Det er garantert ingenting galt med puppene dine. Pupper er pupper, og menn setter pris på alle slags pupper, spesielt puppene som sitter på kvinnen de er glade i. På et eller annet tidspunkt bestemte du deg for at puppene dine var et problem. Du har matet usikkerheten ved å beholde bh på under sex, og generelt tenkt mye på dette. Om du vil endre på det, bør du begynne å late som om denne usikkerheten ikke eksisterer. Sleng av deg bh'en under sex, la puppene fly. Etterhvert vil det ikke føles like skummelt lenger. Denne usikkerheten har nok hatt en effekt på kjæresten din, eller så har han noe eget han sliter med. Dere bør uansett sette dere ned og prate åpent og ærlig om hvorfor sexlivet har blitt som det har blitt. Anonymkode: 246b5...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå