Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens, 

Saksbehandler for skole gidde meg noen dårlige nyheter for rundt 2 uker siden, etter det sendte vi mailer daglig (hun svarte alltid en gang om dagen, om morgenen) i rundt 3-4 dager, og nå får jeg ikke kontakt med henne. Jeg sendte sist en mail Torsdag 6 juni og ble litt misfornøyd når hun ikke svarte fredagen, ettersom jeg da måtte vente over helga på svar. 

Haha, ja. Det er 11 dager senere og hun har fortsatt ikke svart. Jeg har purret på henne en gang tidligere denne uken men har ikke fått noe svar. Jeg har ikke prøvd å ringt eller noe, bare sent mail.

Jeg lurte på om dette er vanlig? Burde jeg prøve å ringe henne, eller kontakte lærestedet hun jobber eller gå rett til klaging, eller hva skal jeg gjøre? Tidligere har jeg prøvd å spørre et annet lærested om hjelp (utregning virket feil) mens saksbehandleren min fortsatt svarte meg men svaret jeg fikk var bare "vi er ikke din saksbehandler, ta det opp med dem." Så jeg er litt usikker på om det er verdt å ta kontakt med noen andre, men så svarer ikke min egen så..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje saksbehandleren ikke er på jobb? Sykemeldt eller ferie?

Anonymkode: de7d2...479

• Liker 4
  • Nyttig 1
  • 5 måneder senere...
Skrevet (endret)

Oppdatering et halvår senere:

Hun hadde ikke ferie, hun ignorerte meg. Jeg måtte ta kontakt med skolen hun jobbet på før hun ville svare meg. Hun gjort en feil i utregningen, og så dette med en gang hun leste mailene jeg hadde sent 3 uker tidligere 😕 og prøvde å skylle på meg. Jeg henviste henne til de tidligere mailene våre og dokumentene jeg hadde lastet opp, der det tydelig stod hva som var rett. Hun nektet for det og sa jeg trengte et nytt dokument, midt i sommerferien. Heldigvis ordnet det seg og jeg kom inn på skole :D Fikk ikke kommet inn på førstevalget siden fristen allerede var ferdig innen dette styret endelig fikset seg, men skole er skole i guess.

Endret av vetikkeah
  • Hjerte 1
Skrevet
vetikkeah skrev (På 16.12.2024 den 18.34):

Oppdatering et halvår senere:

Hun hadde ikke ferie, hun ignorerte meg. Jeg måtte ta kontakt med skolen hun jobbet på før hun ville svare meg. Hun gjort en feil i utregningen, og så dette med en gang hun leste mailene jeg hadde sent 3 uker tidligere 😕 og prøvde å skylle på meg. Jeg henviste henne til de tidligere mailene våre og dokumentene jeg hadde lastet opp, der det tydelig stod hva som var rett. Hun nektet for det og sa jeg trengte et nytt dokument, midt i sommerferien. Heldigvis ordnet det seg og jeg kom inn på skole :D Fikk ikke kommet inn på førstevalget siden fristen allerede var ferdig innen dette styret endelig fikset seg, men skole er skole i guess.

Så kjipt at du ikke kom deg inn på førstevalget, da! Hva var førstevalget ditt, og hva kom du inn på? ☺️

Anonymkode: cf916...2d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...