AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #1 Del Skrevet 16. juni 2024 Er det verdt å kjøre litt for det? Med barn mellom 11 og 14? Anonymkode: bc9fd...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #2 Del Skrevet 17. juni 2024 Hadde jeg først skulle dratt til Glomdalsmuseet så hadde jeg nok tatt hele museumsrunden. Startet med Skogmuseet, gått den fine løypa mellom Skogmuseet og Glomdalsmuseet og til slutt tatt Glomdalsmuseet Anonymkode: 9f8cd...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #3 Del Skrevet 17. juni 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde jeg først skulle dratt til Glomdalsmuseet så hadde jeg nok tatt hele museumsrunden. Startet med Skogmuseet, gått den fine løypa mellom Skogmuseet og Glomdalsmuseet og til slutt tatt Glomdalsmuseet Anonymkode: 9f8cd...7d7 Å ja, god ide 😊 Jeg visste ikke at det lå så tett på. Er det som om det var et museum? Hvor lang tid tar det å gå imellom dem? Anonymkode: bc9fd...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #4 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å ja, god ide 😊 Jeg visste ikke at det lå så tett på. Er det som om det var et museum? Hvor lang tid tar det å gå imellom dem? Anonymkode: bc9fd...c29 Det står 10 minutter, men jeg vil heller si 5. Se her: Praktisk info - Norsk skogmuseum Anonymkode: 56145...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #5 Del Skrevet 17. juni 2024 Jeg har vokst opp på Elverum, det er veldig fint å ta begge museene på én dag. Regner med de har oppgradert en del siden jeg var der sist ☺️ Før var det også fin sandstrand langs Glomma ved brua, om det er vær for det, vet ikek hvordan der er etter flimmen. Ellers har man fine Løkenstranda som ligger utover mot Heradsbygda. Anonymkode: e6a9f...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #6 Del Skrevet 17. juni 2024 20 minutter siden, AnonymBruker said: Det står 10 minutter, men jeg vil heller si 5. Se her: Praktisk info - Norsk skogmuseum Anonymkode: 56145...f20 Takk! Det ser ut som en fin opplevelse. Anonymkode: bc9fd...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #7 Del Skrevet 17. juni 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har vokst opp på Elverum, det er veldig fint å ta begge museene på én dag. Regner med de har oppgradert en del siden jeg var der sist ☺️ Før var det også fin sandstrand langs Glomma ved brua, om det er vær for det, vet ikek hvordan der er etter flimmen. Ellers har man fine Løkenstranda som ligger utover mot Heradsbygda. Anonymkode: e6a9f...fee Sikkert dumt spørsmål, men kan man bade i Glomma? 😊 Anonymkode: bc9fd...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå