AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #1 Del Skrevet 16. juni 2024 Hei! Jeg har nettopp bleket håret, gjorde en test men håret er generelt sårt, så tenker å gi meg med blekingen. Så jeg lurer på en mild hårfarge uten ppd og ammoniakk, er wella color touch allergivennlig/mild? Anonymkode: 396db...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #2 Del Skrevet 16. juni 2024 Ta en titt på Korres. Jeg kjøper hårfarge fra Korres i Vita- butikker. Det meste av andre hårfargemerker reagerer jeg allergisk på, men Korres har jeg tålt helt fint. Anonymkode: 94712...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #3 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta en titt på Korres. Jeg kjøper hårfarge fra Korres i Vita- butikker. Det meste av andre hårfargemerker reagerer jeg allergisk på, men Korres har jeg tålt helt fint. Anonymkode: 94712...429 Er denne uten ppd og ammoniakk? Anonymkode: 396db...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå