AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #1 Skrevet 16. juni 2024 Har datet en i en periode nå, og vi har drukket alkohol sammen to ganger. Begge de gangene har jeg blitt SÅ overstadig beruset som jeg aldri har blitt før. Blackout helt. Klarer ikkje stå på beina. Jeg har aldri hatt problemer med dette før, hverken blackout eller overstadig beruset. Jeg fikk plutselig en tanke om at han kan ha blandet noe i drikken min. ? Anonymkode: a5f4c...9b2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #3 Skrevet 16. juni 2024 Ja, stor sannsynlighet for det, så ikke møt han igjen, for din egen sikkerhet. Gjorde han deg noe da du var borte? Anonymkode: b6d76...517 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #5 Skrevet 17. juni 2024 Nei han gjorde meg ikke Noe, som jeg vet eller har merket. Har tenkt på om jeg selv drakk en drink eller to for mye...men skal jo ikke gå helt i svart .. Anonymkode: a5f4c...9b2 1
Macro Skrevet 17. juni 2024 #6 Skrevet 17. juni 2024 Nei du er nok bare paranoid og avslappet. Alkohol slår hardere når vi slapper av. Ikke ligg med han om du beynner å tenke slik. Han fortjener ikke noen voldtektsanklage. Ikke drikk med han heller. Bli kjent edru. 1
Mayer Skrevet 17. juni 2024 #7 Skrevet 17. juni 2024 Macro skrev (1 minutt siden): Nei du er nok bare paranoid og avslappet. Alkohol slår hardere når vi slapper av. Ikke ligg med han om du beynner å tenke slik. Han fortjener ikke noen voldtektsanklage. Ikke drikk med han heller. Bli kjent edru. TS, overse dette vær så snill. Ikke sett din egen sikkerhet på spill. 6
Macro Skrevet 17. juni 2024 #8 Skrevet 17. juni 2024 Mayer skrev (1 minutt siden): TS, overse dette vær så snill. Ikke sett din egen sikkerhet på spill. Hvordan er "ikke ligg med han, ikke drikk med han" farlig? 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #9 Skrevet 17. juni 2024 Hvor mye drakk du da? Og hva? Anonymkode: 4f611...f41 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #10 Skrevet 17. juni 2024 Det der virket veldig rart. Hvis man kjenner seg selv og alkohol, burde ikke man få blackout helt uten videre. Hvis dere drakk mye, kan det skje en random gang på grunn av dagsform. Se an fyren og ikke drikk alkohol sammen med ham. Anonymkode: d4bc6...0f2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #11 Skrevet 17. juni 2024 Hva hadde du rådet datteren din til her TS? Anonymkode: bcd04...ac2 1 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #12 Skrevet 17. juni 2024 Macro skrev (9 timer siden): Hvordan er "ikke ligg med han, ikke drikk med han" farlig? Jeg drakk øl, 3-4 små 0.33 bokser....ikke fyll, men til grilling og kos. Jeg hadde spist, drukket, var opplagt og satt under parasoll/skygge. Så kan ikke skjønne hvorfor jeg gikk helt i svart 2 ganger . Anonymkode: a5f4c...9b2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #13 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei han gjorde meg ikke Noe, som jeg vet eller har merket. Har tenkt på om jeg selv drakk en drink eller to for mye...men skal jo ikke gå helt i svart .. Anonymkode: a5f4c...9b2 Det er jo også litt rart om han ikke gjorde. Hvordan vet du det? Hvorfor dope med noen uten hensikt? Er du ranet? Kanskje du bør ta deg en tur til legen tilfelle det er helsen? Og nevne problemet for dem også. Syns fortsatt du skal holde deg unna denne mannen sånn i tilfelle. Anonymkode: b6d76...517
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #14 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg drakk øl, 3-4 små 0.33 bokser....ikke fyll, men til grilling og kos. Jeg hadde spist, drukket, var opplagt og satt under parasoll/skygge. Så kan ikke skjønne hvorfor jeg gikk helt i svart 2 ganger . Anonymkode: a5f4c...9b2 Veldig varmt? Det er ikke mye alkohol, men noen ganger når det er varmt reagerer kroppen anderledes har jeg hørt. Men, har du drukket samme mengde før i varmt vær? Å nå er dette dumt å si men, hva skjer om du gjør det samme bare uten han? Anonymkode: b6d76...517 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #15 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg drakk øl, 3-4 små 0.33 bokser....ikke fyll, men til grilling og kos. Jeg hadde spist, drukket, var opplagt og satt under parasoll/skygge. Så kan ikke skjønne hvorfor jeg gikk helt i svart 2 ganger . Anonymkode: a5f4c...9b2 Hvis du lar tvilen komme han til gode og dere møtes igjen, pass på at dere drikker det samme og så bytter du ditt drikke med hans. Eller si du ikke ønsker å drikke, så ser du om han reagerer noe spesielt på dette. Eller har falkeblikk og passer på at det er du som åpner boksene selv og har den alltid under oppsyn. Anonymkode: c9cff...ba5
klarinetta Skrevet 17. juni 2024 #16 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg drakk øl, 3-4 små 0.33 bokser....ikke fyll, men til grilling og kos. Jeg hadde spist, drukket, var opplagt og satt under parasoll/skygge. Så kan ikke skjønne hvorfor jeg gikk helt i svart 2 ganger . Anonymkode: a5f4c...9b2 Hmmm.. hvis du virkelig vil vite, så dra på en date til, få en drink, ta den med deg og hell over noe i en beholder. Avtal at noen ringer deg med en "akutt beskjed" om at du er nødt til å dra. Du trenger ikke finne på en øang historie, si beklager at det ble sånn, jeg forklarer senere. Så leverer du innholdet i beholderen til analyse. Politiet kanskje? 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #17 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har datet en i en periode nå, og vi har drukket alkohol sammen to ganger. Begge de gangene har jeg blitt SÅ overstadig beruset som jeg aldri har blitt før. Blackout helt. Klarer ikkje stå på beina. Jeg har aldri hatt problemer med dette før, hverken blackout eller overstadig beruset. Jeg fikk plutselig en tanke om at han kan ha blandet noe i drikken min. ? Anonymkode: a5f4c...9b2 Er du nervøs rundt han? Sånn er du litt stressa når du er sammen med han? Anonymkode: f50df...80b 1
Mayer Skrevet 17. juni 2024 #18 Skrevet 17. juni 2024 Macro skrev (13 timer siden): Hvordan er "ikke ligg med han, ikke drikk med han" farlig? Du mener hun bør bli kjent med han edru. Jeg tenker det ikke er verd risikoen. Det er mye som tyder på at han er farlig. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #19 Skrevet 17. juni 2024 klarinetta skrev (4 timer siden): Hmmm.. hvis du virkelig vil vite, så dra på en date til, få en drink, ta den med deg og hell over noe i en beholder. Avtal at noen ringer deg med en "akutt beskjed" om at du er nødt til å dra. Du trenger ikke finne på en øang historie, si beklager at det ble sånn, jeg forklarer senere. Så leverer du innholdet i beholderen til analyse. Politiet kanskje? Lurt! Men skjul det, for om han er kriminell vet jeg ikke hvordan han vil reagere om han finner det ut før ts får med seg drinken bort Anonymkode: b6d76...517
klarinetta Skrevet 17. juni 2024 #20 Skrevet 17. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Lurt! Men skjul det, for om han er kriminell vet jeg ikke hvordan han vil reagere om han finner det ut før ts får med seg drinken bort Anonymkode: b6d76...517 Ja, jeg mente noen ringer henne, hun skal snakke i tlf og tar da med seg drinken *på do* eller noe, og heller der over i en beholder. Så må hun liksom dra. Endret 17. juni 2024 av klarinetta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå