AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #1 Del Skrevet 16. juni 2024 Hei! Jeg skal flytte over sommeren, og ønsker å kvitte meg med småting jeg egentlig ikke trenger. Har de siste årene kjøpt ganske mye parfyme som jeg kun har brukt et par ganger. Er det innafor å selge det videre så lenge jeg gjør det tydelig for kjøper at det er brukt? Kunne såklart gitt det bort også, men er mye dyr parfyme som kun er litt brukt… Vet ikke helt hva som er innafor ‘norm’ eller ikke, så jeg spør dere: er det greit, eller er det litt rart? Og hvis det er innafor; hvor mye skal jeg slå av fra originalpris (skjønner det avhenger mye av hvor mye som er igjen også, men ja hvis noen har tips der tar jeg imot😅) K19 Anonymkode: dd160...892 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #2 Del Skrevet 16. juni 2024 Ja det er innafor. Anonymkode: a2817...ae8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #3 Del Skrevet 16. juni 2024 Det er bare å sjekke på finn eller Tise så ser du at det er helt vanlig. Sjekk hva andre selger lignende for og legg deg litt under - så selger du fortere ☺️ Lykke til. PS. Synes det er helt topp og kjøper ofte brukte parfymer 👍 Anonymkode: c9bda...2a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #4 Del Skrevet 16. juni 2024 Hvis du har oppbevart de riktig etter åpning er det innafor. Mørkt, tørt og kjølig/svalt. Kjøper selv ikke brukte parfymer som er over et år gamle, oppbevart på bad eller stått på et rom i sollys. Anonymkode: 3e8e3...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. juni 2024 #5 Del Skrevet 17. juni 2024 Dei fleste parfymane eg kjøper er second hand. Sparar mykje! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #6 Del Skrevet 17. juni 2024 Har solgt mange parfymer på Tise. Blir noen bomkjøp gitt. Selger de ca 30% ned fra nypris i butikk. Anonymkode: 8c764...1a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. juni 2024 #7 Del Skrevet 17. juni 2024 Har solgt masse parfymer. Lettest er det om du selger flere samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå