AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #1 Del Skrevet 16. juni 2024 (Bilen ble kjøpt i fjor, derav full kasko.) Jeg mener det er nyttig å være medlem av NAF, samboer er heeelt uenig. Hva mener du? Anonymkode: de3e2...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #2 Del Skrevet 16. juni 2024 Selvsagt kan du det. NAF har flere medlemsnivåer, men hvis du f.eks. har veihjelp gjennom forsikringen, trenger du kanskje ikke et NAF-medlemskap med veihjelp. En viktig ting med NAF er at de arbeider opp mot politikere og andre for å tale bileiernes sak, og jo flere medlemmer, jo mer gjennomslagskraft har de. De driver også mye bra trafikksikkerhetsarbeid, samarbeider internasjonalt om forbrukertester av biler, barnestoler, dekk og mye annet bilrelatert. De gjør mye bra og viktig som det er bra å kunne være med på å støtte gjennom et medlemskap. NAF har også et omfattende program med medlemsfordeler som kan spare dere for mange ganger medlemsavgiften om dere er flinke til å benytte fordelene. Anonymkode: ce310...9ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #3 Del Skrevet 17. juni 2024 Ikke helt unyttig om du synes drøye tusenlappen er verdt å hive ut av vinduet. For du har berging av bilen i kasko på bilen. Selv om ddt ikke koster noe hos NAF med to eller tre berginger pr.år er det en egenandel på omtrent 500,- hos firskiringselskapet. Da er bare å tenke seg om litt, for å finne ut om det virkelig lønner seg. Anonymkode: 7235d...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #4 Del Skrevet 17. juni 2024 Med NAF-medlemsskap får man også hjelp om man sitter på med noen og det skjer noe, selv om eier/sjåfør av bilen ikke er medlem. Anonymkode: ac435...38a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #5 Del Skrevet 17. juni 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Ikke helt unyttig om du synes drøye tusenlappen er verdt å hive ut av vinduet. For du har berging av bilen i kasko på bilen. Selv om ddt ikke koster noe hos NAF med to eller tre berginger pr.år er det en egenandel på omtrent 500,- hos firskiringselskapet. Da er bare å tenke seg om litt, for å finne ut om det virkelig lønner seg. Anonymkode: 7235d...b88 Var ikke nødvendigvis bare berging jeg tenkte på. Har sett det er flere fordeler vi kan benytte. ~Ts Anonymkode: de3e2...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. juni 2024 #6 Del Skrevet 17. juni 2024 Jeg sparer ca 1300 i året i drivstoff som NAF medlem. Har andre fordeler og men det er nok den ene fordelen som gir meg mest. I tillegg er det betryggende å vite at jeg og kan få hjelp av NAF dersom jeg sliter langs veien. Som i fjor når vi stod på flyplassen med tomt batteri på samboers bil. Eller for noen år siden når dattera mi krasjet med motorsykkelen og jeg fikk NAF til å hente sykkelen mens vi konsentrerte oss om henne. Samboer må sannsynligvis bruke NAF medlemskapet nå for å denne ny nøkkel til en relativt ny bil. En annen viktig ting å tenke på er at forsikringen dekker den ene bilen. NAF dekker personen uavhengig av bil. Greit å ha i baktankene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #7 Del Skrevet 17. juni 2024 Jeg synes det er nyttig på grunn av fordelene. Jeg får for eksempel mer i rabatt på forsikringene mine enn jeg betaler for medlemsskapet. Så allerede der går jeg i pluss. Anonymkode: 91ffc...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå