Gå til innhold

Blir man yngre av sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sex gjør oss yngre. Blir man å se yngre ut av  mye sex?

Som de som ikke har noen rynker selv om de har vært mye i solen og solt seg, er det fordi de har hatt mye sex som gjør at de ikke har noen rynker?

Anonymkode: b6661...ab3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tvilsomt.

Anonymkode: 7440c...d21

Skrevet

Jeg hadde sex hver dag i fjor, og plutselig måtte jeg vise legitimasjon for å kjøpe nesespray på butikken. Mistet alt av skjegg og hår under armene også. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
000VF000 skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde sex hver dag i fjor, og plutselig måtte jeg vise legitimasjon for å kjøpe nesespray på butikken. Mistet alt av skjegg og hår under armene også. 

😂👵👩‍🦳👩👧🧒👶

Anonymkode: 7440c...d21

• Liker 1
Skrevet

Man blir ikke yngre, men føler seg både yngre og friskere. Hjelper mye på psyke og humør, hvertfall for oss godt voksne damer  😜

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex på over 10 år, så i så fall burde vel jeg se ut omtrent som en mumie. Nå har jeg passert 40 da, så menn plasserer meg vel i mumie-kategorien helt automatisk, men sånn ganske objektivt så synes jeg at jeg ser ut omtrent som alderen min. Kanskje litt mindre rynker enn en del jevnaldrende. 

Anonymkode: cd565...196

• Hjerte 2
Skrevet

Nei, men jeg føler meg ung og tidløs når jeg har sex. 

• Liker 2
Gjest Medelsvensson
Skrevet

Dersom du har sex når du soler deg, vil du ikke få rynker.

Skrevet

Nei, men på den anden side mistet jeg håret før jeg hadde sex så kanskje det har stoppet opp. Det har blitt gråere da.

Skrevet
55 minutter siden, Medelsvensson said:

Dersom du har sex når du soler deg, vil du ikke få rynker.

Bare hvis du ligger underst.

• Liker 1
Skrevet
bullehurk skrev (2 timer siden):

Man blir ikke yngre, men føler seg både yngre og friskere. Hjelper mye på psyke og humør, hvertfall for oss godt voksne damer  😜

Enig.. man blir ikke yngre.. Men man blir veldig fort gammel, hvis man ikke har sex😉Så vi to blir nok ikke gammel, før vi ha passert 100 år😅😘

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...