Gå til innhold

Hvor mye kontakt/treff etter 2-3 mnd dating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi ble eksklusive etter vår 4. Date, og det er 2 mnd siden. Etter det har vi kontakt på mld hver dag, gjerne mange ganger om dagen. Ingen fast god morgen mld, men kommer gjerne en mld om noe som har skjedd/link til en sang eller artikkel på formiddagen en gang. Kveldene bruker vi ofte på å oppdatere hverandre på dagen, noen kvelder skriver vi mye, og andre lite. 

Vi møtes mellom 1-3 ganger i uka. Begge har barn, jeg har mitt 100% (men har barnevakt ganske ofte). Vi kan møtes til kaffe/lunsj i arbeidstid, han har vært her etter at barnet har lagt seg 2 ganger bare, men vi har bare hatt ca 5 overnattinger totalt, pga barnet. 

Nå har vi planlagt en liten ferie sammen i sommer. 

Føler at vi snakkes mye, men er selvfølgelig litt frustrerende å bare ha så mange korte dater og ikke få så mange timer sammen. 

Men høres det normalt ut, utifra vår livssituasjon? Kjenner at jeg har veldig varme følelser for ham, og håper at dette går riktig vei. 

Anonymkode: 65fed...f84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi møtes 2 dager i mnd på dagtid, hver 5 uke har vi barnefri uke samtidig, da har vi langhelg sammen. Og når det passer seg sånn så overnatter den med barnefri. Ungene får ikke med seg at det er overnattingsbesøk i hus. 

Skrevet

Vi ble samboere etter 3 mnd dating😅. Fungerer nok sikkert ikke for alle, but still going strong 25 år senere

AnonymBruker
Skrevet

Alle har ulike situasjoner, så hvor mye man treffes kan variere stort. Det er jo feks ikke aktuelt å bli samboere etter 3 mnd når man har barn... Jeg syns det dere har fått til er det som er mulig ut fra deres situasjon. Skjønner at det kan føles lite, men hensyn til barna må gå først. 

Anonymkode: 6af49...0aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...