AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #1 Skrevet 16. juni 2024 Som tittelen sier så har vi lite sex, er jeg heldig skjer det kanskje 1 eller 2 ganger pr mnd,men mest 1 gang pr mnd. mannen har en krevende jobb og er sliten etter en lang dag på jobb, så skal han på trening med de 2 største anhver dag og kamp nesten hver helg eller cup, minste er 2 år og er forsatt mye oppe på nattan, pappan får sove,mens jeg står opp. de 2 største som er 12 og 14 er ellers mye ute med venner hvis det ikke er trening og kamper, så har en del alenetid mellom 18-2030, da minsten er utslitt kl 17 allerede og sover stort sett 1730.1745, ikke mulig og holde han våken lengre. dere som har flere barn, har dere ofte sex og hva bør jeg gjøre for og rette opp i dette og ha mer sex, savner det veldig. ike skilmisse grunn,men merker jeg er lei Anonymkode: 59446...7a6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #2 Skrevet 16. juni 2024 Elsker. Nok av naboer eller andre som stiller opp. Postmannen?! Anonymkode: eac62...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #3 Skrevet 16. juni 2024 Har ingen fasit, men føler det likt. Det er trist.. 😞 Anonymkode: 69f0b...800
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #4 Skrevet 16. juni 2024 Har du prøvd å snakke med mannen din om det? Hvordan reagerer han da? Anonymkode: f2fd1...3c6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #5 Skrevet 16. juni 2024 Samme her. Snakket masse om det. Tror ikke han har så høy sexlyst og er villig til å prioritere det. Kanskje samme med din? Hadde dere et bra sexliv før? Hos oss har det alltid vært litt skjevt med at jeg ønsker mer sex, men når jeg nå etter så mange år ser hvor lite som skal til for at han ikke orker så har jeg også mistet litt lysten på ham. Anonymkode: 932f9...cff
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #6 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Som tittelen sier så har vi lite sex, er jeg heldig skjer det kanskje 1 eller 2 ganger pr mnd,men mest 1 gang pr mnd. mannen har en krevende jobb og er sliten etter en lang dag på jobb, så skal han på trening med de 2 største anhver dag og kamp nesten hver helg eller cup, minste er 2 år og er forsatt mye oppe på nattan, pappan får sove,mens jeg står opp. de 2 største som er 12 og 14 er ellers mye ute med venner hvis det ikke er trening og kamper, så har en del alenetid mellom 18-2030, da minsten er utslitt kl 17 allerede og sover stort sett 1730.1745, ikke mulig og holde han våken lengre. dere som har flere barn, har dere ofte sex og hva bør jeg gjøre for og rette opp i dette og ha mer sex, savner det veldig. ike skilmisse grunn,men merker jeg er lei Anonymkode: 59446...7a6 Handler ikke så mye om flere barn, men et attpåklatt som gjør at de rutinene man nå har med store, ikke muliggjør fritid pga den lille.. Det er nok noe deer må leve med til de store flytter ut og det kun blir en igjen i hus. Dessverre ser jeg dette skje når folk starter på nytt. Man tenker ikke over at kropp og sinn er ti pluss år eldre, mer slitne etter to oppdragelser og år i jobb.. Lykke til. Håper det ordner seg Anonymkode: d6172...246
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #7 Skrevet 16. juni 2024 takk for svar Han var glad i sex før, for 6 år siden kunne vi ha sex 2 ganger daglig. Har ingen ønske om og være utro Anonymkode: 59446...7a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå