AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #1 Skrevet 16. juni 2024 Noen flere som opplever å våkne med "brennende" følelse i halsen etter å tatt allergitablett på kvelden? Skjer noen ganger hver sommer, som oftest om jeg tar tabletten med lite eller ikke noe vann. Svelger den som vanlig og alt virker greit helt til jeg 1-2 timer etter jeg har sovnet våkner og føler halsen brenner. Virker nesten som tabletten har satt seg fast et sted i halsen, skikkelig ubehagelig. Hjelper ikke å drikke eller spise noe, eller det hjelper minimalt for det eneste som hjelper er å vente til det går over. Anonymkode: 9ab81...8bf
Mezzosoprena Skrevet 16. juni 2024 #2 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Noen flere som opplever å våkne med "brennende" følelse i halsen etter å tatt allergitablett på kvelden? Skjer noen ganger hver sommer, som oftest om jeg tar tabletten med lite eller ikke noe vann. Svelger den som vanlig og alt virker greit helt til jeg 1-2 timer etter jeg har sovnet våkner og føler halsen brenner. Virker nesten som tabletten har satt seg fast et sted i halsen, skikkelig ubehagelig. Hjelper ikke å drikke eller spise noe, eller det hjelper minimalt for det eneste som hjelper er å vente til det går over. Anonymkode: 9ab81...8bf Svelg den med mer vann da, vel? 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #3 Skrevet 16. juni 2024 Mezzosoprena skrev (28 minutter siden): Svelg den med mer vann da, vel? ikke alltid det er mulig og det har skjedd når jeg har svelge den med mye vann også. Jeg lurte på om noen flere har opplevd dette og hva det kommer av. Anonymkode: 9ab81...8bf
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #4 Skrevet 16. juni 2024 Ville tenkt sure oppstøt. Veldig rart om en tablett skulle sette seg fast i halsen igjen og igjen. VIlle uansett tatt den sammen med en liten matbit da, så er du enda sikrere på at det ikke er tabletten. Anonymkode: 7c864...7fc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #5 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ville tenkt sure oppstøt. Veldig rart om en tablett skulle sette seg fast i halsen igjen og igjen. VIlle uansett tatt den sammen med en liten matbit da, så er du enda sikrere på at det ikke er tabletten. Anonymkode: 7c864...7fc Nei, det er ikke sure oppstøt men skjønner det kan virke slik. Skal prøve å ta tabletten med mat, kanskje det hjelper ja. Anonymkode: 9ab81...8bf
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #6 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ikke alltid det er mulig og det har skjedd når jeg har svelge den med mye vann også. Jeg lurte på om noen flere har opplevd dette og hva det kommer av. Anonymkode: 9ab81...8bf Hvordan i all verden kan det ha seg at det ikke alltid er mulig å svelge den med drikke? 🤔 Anonymkode: 1bb58...990
CrazyCatLady2500 Skrevet 17. juni 2024 #7 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 19.16): Noen flere som opplever å våkne med "brennende" følelse i halsen etter å tatt allergitablett på kvelden? Skjer noen ganger hver sommer, som oftest om jeg tar tabletten med lite eller ikke noe vann. Svelger den som vanlig og alt virker greit helt til jeg 1-2 timer etter jeg har sovnet våkner og føler halsen brenner. Virker nesten som tabletten har satt seg fast et sted i halsen, skikkelig ubehagelig. Hjelper ikke å drikke eller spise noe, eller det hjelper minimalt for det eneste som hjelper er å vente til det går over. Anonymkode: 9ab81...8bf Har opplevd det samme. Rett og slett halsbrann. Gikk over til å ta den midt på dagen, da går det bra.
Mezzosoprena Skrevet 17. juni 2024 #8 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 20.02): ikke alltid det er mulig og det har skjedd når jeg har svelge den med mye vann også. Jeg lurte på om noen flere har opplevd dette og hva det kommer av. Anonymkode: 9ab81...8bf Det var nå derfor jeg svarte dette med vann da...
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #9 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvordan i all verden kan det ha seg at det ikke alltid er mulig å svelge den med drikke? 🤔 Anonymkode: 1bb58...990 Det er mulig å svelge med drikke, men det er ikke alltid det hjelper. CrazyCatLady2500 skrev (4 minutter siden): Har opplevd det samme. Rett og slett halsbrann. Gikk over til å ta den midt på dagen, da går det bra. "Godt" å høre at noen sliter med det samme, hvis du skjønner. Takk for tips, skal prøve det. Mezzosoprena skrev (1 minutt siden): Det var nå derfor jeg svarte dette med vann da... Ja, men når jeg skriver at det ikke alltid hjelper selv om jeg tar den med mye vann hva hjelper da kommentaren din om vann? Anonymkode: 9ab81...8bf
Mezzosoprena Skrevet 17. juni 2024 #10 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men når jeg skriver at det ikke alltid hjelper selv om jeg tar den med mye vann hva hjelper da kommentaren din om vann? Anonymkode: 9ab81...8bf Men du skrev ikke det i det innlegget jeg svarte på (du svarte meg igjen på det)... Du skrev at du "som regel tar med lite eller ikke noe vann", ergo ikke så veldig rart at forslaget kom på bordet eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå