AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #21 Del Skrevet 17. juni 2024 Vi tar gruppebilde hvert år og portrettbilder annenhvert år. de årene med portrettbilder er det mye styr. 70-80 barn som skal inn i tur og orden og smile på kommando. Mye uro blandt barna, og alt av rutiner blir forskøvet. Og mye detaljstyring fra foreldrene som ikke er der om hbordan håret skal være, hvilke klær som skal brukes osv. Barnehagebildene burde være å vise barnet hvordan det naturlig er i barnehagen, og ikke oppstilt. Med lua på snei på huska, med smilet til ørene på rutsjebanen, i konsentrasjon i byggelek, i full sprang i et kappløp osv. DET hadde vært fine barnehagebilder, og en naturlig dag for barna som bare skal være seg selv. Gruppebilder er kjekt å ha (også til bruk på avdeling), men det hadde vi fint klart å tatt på egenhånd også. jeg er glad i bhgbildene av mine egne barn, men jeg får dem bare rett i postkassa om jeg bestiller dem. Det er personalet i bhg som har hatt alt stresset med å ha alle barna hos fotografen, og foreldrene slipper ganske greit unna. Har hatt barna mine til fotograf selv også, og det er jeg veeeeldig glad for at jeg slipper hvert år😅 Anonymkode: 82062...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #22 Del Skrevet 17. juni 2024 Vår barnehage hadde fotografering hvert år. Både gruppe og portrett. Jeg har vært veldig fornøyd med bildene. Det er klart, bestiller man fotografering seøv får man en serie bilder å veøge fra. Barnehagebildet får man ikke velge, fotografen plukker ut ett i serien og det er det man får. Men til den prisen vi betalte er det mer enn ok. Vi bad om søskenbilder de årene vi hadde to i barnehagen, flotte bilder. Anonymkode: 702ca...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #23 Del Skrevet 17. juni 2024 18 hours ago, Anonym6789 said: De har sluttet med det her pga utrolig mye styr med innhenting av godkjenninger osv pga GDPR Akkurat de bildene er vel det letteste å få til mtp gdpr. Så den hadde ikke jeg godtatt 😅 Anonymkode: 267bb...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #24 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Akkurat de bildene er vel det letteste å få til mtp gdpr. Så den hadde ikke jeg godtatt 😅 Anonymkode: 267bb...125 Godtatt? Du mener du kan kreve fotografering i bhg?😂 Anonymkode: 40978...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #25 Del Skrevet 17. juni 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Vår barnehage hadde fotografering hvert år. Både gruppe og portrett. Jeg har vært veldig fornøyd med bildene. Det er klart, bestiller man fotografering seøv får man en serie bilder å veøge fra. Barnehagebildet får man ikke velge, fotografen plukker ut ett i serien og det er det man får. Men til den prisen vi betalte er det mer enn ok. Vi bad om søskenbilder de årene vi hadde to i barnehagen, flotte bilder. Anonymkode: 702ca...fbe Får dere ikke velge? Vi har alltid fått velge mellom 4-10. Ulike barnehager og ulike fotografer Anonymkode: 267bb...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #26 Del Skrevet 17. juni 2024 Just now, AnonymBruker said: Godtatt? Du mener du kan kreve fotografering i bhg?😂 Anonymkode: 40978...bce Foreldredrevet barnehager, så ja styret kan bestemme over de ansatte. Men mer seriøst, nei de kan gjerne si de ikke vil ha fotografering, men hadde de brukt det argumentet hadde det blitt tolket såpass useriøst at jeg hadde vurdert å bytte bhg. For hvem vet hva annet de ikke kan skjønne da. Anonymkode: 267bb...125 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym6789 Skrevet 17. juni 2024 #27 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Foreldredrevet barnehager, så ja styret kan bestemme over de ansatte. Men mer seriøst, nei de kan gjerne si de ikke vil ha fotografering, men hadde de brukt det argumentet hadde det blitt tolket såpass useriøst at jeg hadde vurdert å bytte bhg. For hvem vet hva annet de ikke kan skjønne da. Anonymkode: 267bb...125 Det er vel ingen som har sagt at de ikke SKJØNNER, men at det er tidkrevende å mase på foreldre for å få samtykker. Her var det fotografen som trakk seg av samme grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #28 Del Skrevet 17. juni 2024 Her tar de gruppebilder hvert år, men aldri portrett. Skjønner godt at de ikke gidder å styre med det, så det er helt fair. Koselig med gruppebildene da. Anonymkode: b73b3...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #29 Del Skrevet 17. juni 2024 Det har de her Anonymkode: a2526...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 19. juni 2024 #30 Del Skrevet 19. juni 2024 Med oss blir det sjekket interesse hos foreldre først. Hvis 40 av 50 vil blir det, men hvis kun feks 22 ønsker blir det ingen fotografering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 19. juni 2024 #31 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 14.56): Vår barnehage hadde fotografering hvert år. Både gruppe og portrett. Jeg har vært veldig fornøyd med bildene. Det er klart, bestiller man fotografering seøv får man en serie bilder å veøge fra. Barnehagebildet får man ikke velge, fotografen plukker ut ett i serien og det er det man får. Men til den prisen vi betalte er det mer enn ok. Vi bad om søskenbilder de årene vi hadde to i barnehagen, flotte bilder. Anonymkode: 702ca...fbe Vi får serie med bilder fra barnehage fotograferingen, alt for mange faktisk. Var over 50 bilder i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå