Gå til innhold

Har ikke alle barnehager fotografering årlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I år blir det ikke fotografering i barnehagen fordi det angivelig ble for mye styr… Trodde det var vanlig praktisk enten på våren eller høsten?? Har deres barnehage fotografering hvert år?

Anonymkode: f9f8b...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har som regel en gang i året. Varierer om det er i mai eller oktober. Oktober er ikke så vellykket på grunn av de nye barna som er på tilvenning. Ikke mye smil der 🙈

Synes dagene med fotografering er fint. 

Anonymkode: 362ab...08b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den første barnehagen sønnen min gikk i hadde aldri fotografering, mens den nye har. Varierer visst 😊

Anonymkode: f207c...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

I år blir det ikke fotografering i barnehagen fordi det angivelig ble for mye styr… Trodde det var vanlig praktisk enten på våren eller høsten?? Har deres barnehage fotografering hvert år?

der min gikk var det både vår og høst,de fleste barnehager har i alle fall 1 i året

Anonymkode: 45ccf...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja men vet mange slutter med det pga nettop mye styr

Anonymkode: 40978...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De har dessverre ikke det i vår.

Anonymkode: d0445...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har har heldigvis sluttet med det her.

Anonymkode: 5b6a5...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vår barnehage har fotograferingen hvert år, ja, i mai/juni.

Anonymkode: 1b583...8fa

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sluttet med det her pga utrolig mye styr med innhenting av godkjenninger osv pga GDPR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De sluttet med fotografering i vår barnehage mens vi hadde barn der. Et år arrangerte FAU fotografering og det synes jeg var vellykket.

Anonymkode: 999b5...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har bare gått 1 år i barnehage men vår hadde ikke noe fotografering dette året. Kommunal barnehage i Oslo om det er relevant :) Går fint for meg at de ikke hadde det.

Anonymkode: 7aa64...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei det var ikke en årlig hendelse i bhg her for noen av barna.

FAU ordner med bilder av barna siste året i bhg hvert år. 

Anonymkode: 12e30...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har sluttet med det der jeg jobber. Det ble mye styr, og ikke noe bra dag for barna. Vi tar gruppebilde med kameraet vårt, da. Mye bedre, da kunne vi bare gjøre det når det passet oss best.

Anonymkode: 22976...5aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette har jeg ikke tenkt på før nå. Vi har ikke hatt. Første året i barnehagen. Ikke lenge til ferie, så spørs vel om det blir fotografering da. 

Anonymkode: d807d...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vi har sluttet med det i barnehagen, som jeg jobber i. Og det er så godt for både barn og voksne. Så mye styr med denne fotograferingen, fordi FORELDRENE ønsker dette. Men barna?! Jeg tror neppe de opplever det til de beste for seg selv. 

Anonymkode: e06dd...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi har sluttet med det der jeg jobber. Det ble mye styr, og ikke noe bra dag for barna. Vi tar gruppebilde med kameraet vårt, da. Mye bedre, da kunne vi bare gjøre det når det passet oss best.

Anonymkode: 22976...5aa

Helt enig! Det gjør vi og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi har sluttet med det i barnehagen, som jeg jobber i. Og det er så godt for både barn og voksne. Så mye styr med denne fotograferingen, fordi FORELDRENE ønsker dette. Men barna?! Jeg tror neppe de opplever det til de beste for seg selv. 

Også har vel noen foreldre krav om å bytte til klær, ikke grise på klærne osv. Men det hadde jo vært et alternativ om fotografen kunne kommet fra 14-1630 også måtte foreldrene som ønsket stille til oppgitt tid og da hjelpe barnet med feks skift osv.

Anonymkode: d807d...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I vår barnehage tok de ikke bilder. Jeg syntes det var synd. Det er jo et fint minne å ha for barna. Jeg tok det opp på foreldremøte og foreslo at jeg kunne ta bilder. Tar en del bilder på hobbybasis. Alle var positive til det, så da tok jeg gruppebilde av avdelingene 

Anonymkode: 64143...dda

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...