Gå til innhold

Knulle i samme rom som annet par

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en fantasi om at jeg og dama knuller i samme rom som et annet par. Ikke noe swinging, men bare at man har seg på samme rom og kan se på det andre paret. Ikke noe med at jeg er kåt på andre damer, men mer av situasjonen og at man får se andre ha seg. Noen som har prøvd det? Hvordan evt foreslå dette for dama?😅

Anonymkode: e4b91...c42

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan evt foreslå dette for dama?😅

Anonymkode: e4b91...c42

Bare et forslag fra denne kanten. Hva om du spør henne? 

Anonymkode: 6040a...c02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Før du foreslår eller spør så tenker jeg at du kan dele med henne at dette er en fantasi du har.

Anonymkode: bc519...fed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det tryggeste er å spørre om hun har lignende fantasi, deretter om det er noe hun kunne tenkt seg å prøve ut. 

Anonymkode: 106fa...6a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mitt forslag er å bruke ord. Og snakke med dama di. Samme faen hva alle vi andre mener. Hun er den eneste som kan gi deg svaret.

Anonymkode: dbf2f...1f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen har gjort dette. Hos oss vsr det tilfeldig da vi endte opp med å dele rom med et vennepar og før vi visste ordet av det hadde begge parene sex (i hver vår seng). Det ga virkelig mersmak og det er noe vi ønsker å gjøre igjen.

Når det kommer til å snakke med partner om det må du bare kommunisere med henne. Si at dette er en fantasi du har og spør om hun også fantaserer om noe lignende eller hva hun tenker om det. Trenger ikke nødvendigvis si at dette er noe du ønsker å oppleve i virkeligheten med det første, kanskje.

Anonymkode: 6d325...509

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat samme fantasi. Men jeg tenker å la det forbi en fantasi. 

Anonymkode: c7604...2e9

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at det skal være så farlig å snakke om fantasi/ting du har lyst å prøve, med samboeren din. Her hos oss, er vi veldig åpne om hva vi kunne tenke oss å prøve/fantaserer om, og mye av de tingene har også skjedd. Det være trekant, sex på samme rom som andre, jeg kan ha en "elsker" mm. Som oftest tenker begge partene på de samme tingene, men tør ikke ta det opp. 

Anonymkode: 46182...eb5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Skjønner ikke at det skal være så farlig å snakke om fantasi/ting du har lyst å prøve, med samboeren din. Her hos oss, er vi veldig åpne om hva vi kunne tenke oss å prøve/fantaserer om, og mye av de tingene har også skjedd. Det være trekant, sex på samme rom som andre, jeg kan ha en "elsker" mm. Som oftest tenker begge partene på de samme tingene, men tør ikke ta det opp. 

Anonymkode: 46182...eb5

Markert som samfunnsnyttig😅 

Samme her.. vi lærer fort å kjenne hverandre med å være åpen, ærlig og meget spontan. Da er det er ikke nødvendig å spørre først, bare ha litt papir liggende klart😉
Da ligger vi i skje, kniper litt, og stange pikken mot bakmusa. Blir hun våt, kåt og føler seg ok, da gir hun response med å gi noen motjokk.. eller hjelper til å lirke pikken forbi trusa og innom kanten. Puta brukes til å bite i for å kvele lyden fra orgasmen.. Det eneste som er litt avslørende for de litt erfarne, er at hun må opp å fjerne papirproppen og tisse.. og slike tur-minner er gode minner🥰

Så ja.. hvorfor fjerne tennende spennende spontanitet, og heller prøve uten å spørre.. et knips på fingrene fra dama er jo bare et "Nei, ingen sex nå"..

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jo skjedd.

På øyhopping i Hellas med et annet par. Vi hadde jo sett hverandre nakne på øde strender, og ferie uten sex går jo ikke. Så da vi måtte dele rom et sted, våknet vi av de andres morgensex. Umulig å la være, så dermed ble det liv i vår seng også. Da var isen brutt, så vi gjorde det igjen på stranden. Og neste morgen gliste gutta til hverandre mens de sto i doggy bak hver sin solbrune kjæreste.

Anonymkode: bd211...d95

AnonymBruker
Skrevet

Ikke direkte i samme rom, men på telttur med vennepar gjorde vi det samtidig i telt ved siden av hverandre. Vi hørte dem, og de hørte sikkert oss også. Men vi pratet aldri om det med dem.

Anonymkode: 530c7...c93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det i en sliten campinghytte for noen år tilbake. Bare ble sånn. Sittet utenfor med noe godt i glasset, og humøret var bra på alle mann da vi gikk å la oss. Vi gutta gikk ut å tok en røyk etter endt runde. Og så bestemte vi oss får å legge oss i den andres seng uten å si noe til damene. Dermed ble det en runde med swingers også. Tror ingen av damene visste at vi hadde byttet før vi var i full gang.

Men moro ble det. Et av mine beste ferieminner faktisk.

Anonymkode: dbf2f...1f9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Bare ble sånn.

Her og. I ungdommens ville dager,jeg og venninna mi delte en trang lugar på danskebåten.  Hadde med oss hver sin type, helt på grensa til firkant.

Skrevet

Aldri gjort

Frister ikke heller 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Har en fantasi om at jeg og dama knuller i samme rom som et annet par. Ikke noe swinging, men bare at man har seg på samme rom og kan se på det andre paret. Ikke noe med at jeg er kåt på andre damer, men mer av situasjonen og at man får se andre ha seg. Noen som har prøvd det? Hvordan evt foreslå dette for dama?😅

Du er en syk mann. 

M53

Anonymkode: 2809b...dbb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvordan evt foreslå dette for dama?

Dette er sånt som bare skjer, dersom det skjer. 

Anonymkode: bd211...d95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det hadde tent meg. Men kanskje lyden er nok for meg, tror ikke det hadde vært avgjørende å se de eller at de så oss nødvendigvis. Usikker..

Men om mannen min la det frem akkurat sånn som du gjorde her ts, presisere at du ikke er kåt på andre damer og vil egentlig ha sex med noen andre enn meg, så hadde jeg kastet meg på ideen. Så lenge det føltes ut som et "oss". Ikke en guttefantasi du ville leve ut.

Anonymkode: 44ca5...228

Skrevet

Det kan man gjøre i parrom i swingersklubb. Ved siden av mange andre par. Uten at man trenger å bytte partner. Trygt, og ikke kleint ovenfor noen man kjenner godt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...