Gå til innhold

Eg hater nesa mi. usikker om eg skal operere den?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jEg slo nesa mi da eg var ung og siden har nasa mi vært skeiv og ødelagt. I tillegg har eg vansker med å puste med nesa. folk sier at eg kanskje kan bare spørre å opperer gratis pga vansker å puste. Men eg har bare hørt dårlige historier om kossen resultate ser ut etter en gratis nese operasjoner. usikker om eg burde gjøre det eller ikke. Nasa mi gjør meg usikker og folk komenterer noen ganger på kor skeiv den er. men eg vil heller ikke ha en barbie nese, eg vil bare ha min gammle nese. usikker om ka valg e ska ta.

Anonymkode: 8e330...6b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hvis du får det gjort så få det gjort skikkelig. Dvs. hos en skjønnhetskirurg. 

Anonymkode: d6361...f43

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at om du skal gjøre det, så gjør det utenom det offentlige. Det offentlige tenker kun funksjon, ikke estetikk. En privatklinikk vil ta hensyn til begge deler. Gå til en som har gode referanser, og som kan vise før/etter-bilder av tidligere operasjoner. Og tenk deg godt om, det er ikke sikkert nesa blir noe bedre å puste med selv om du opererer. 

Anonymkode: 4b7c2...fe9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig i at om du skal gjøre det, så gjør det utenom det offentlige. Det offentlige tenker kun funksjon, ikke estetikk. En privatklinikk vil ta hensyn til begge deler. Gå til en som har gode referanser, og som kan vise før/etter-bilder av tidligere operasjoner. Og tenk deg godt om, det er ikke sikkert nesa blir noe bedre å puste med selv om du opererer. 

Anonymkode: 4b7c2...fe9

er det noen privatklinikk som kan rekomenderes? fordi eg ville gjerne ha noen som tar hensyn til både puste problemene mine og estetikken til nesa. Eg har hørt om kun NIMO og Asteta <- men leste noen negative kommentarer om Asteta klinikken. 

Anonymkode: 8e330...6b7

AnonymBruker
Skrevet

Finnes ikke noe vondere.  Selv om du er i koma,så det å våkne og rive ut en svamp til å vaske bil i hvert nesebor.  Klippe løs 5 sting og dra ut protese på størrelse med en 5 kroning med kun bedøvelse med to sprøytestikk  i neseborene som butter i bein. trekkes ut med ei tang. Man får ei skål du skal holde under nese i mens en holder hodet ditt og en annen drar ut svamper og plater,blodet renner som en foss   

Neseborene mine revnet...måtte sy dem 

Jeg synes det er ekkelt å få vann i nesen. Men å rette en knust grodd nese,er utrolig vondt.

Har klippet av meg to fingre,to brudd I ryggen, tre brudd I kraniet. Men nesen var det vondeste jeg har kjent. Blindtarmbetennelse/operasjon er faktisk en nytelse i forhold.

Fikk knust deler av ansiktet av en som ikke evnet kjøre bil,fikk en VW Golf gjennom hekken mens jeg raket i hagen.

Anonymkode: 9bd9b...adc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...