AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #1 Skrevet 16. juni 2024 Ofte samboer blir borte lenger enn planlagt, uten å si fra. Det kan være at han ikke kommer hjem rett etter jobb, at han skal hente barnet en plass og blir borte flere timer, uten å gi lyd fra seg. Er det rart av meg å synes det er spesielt å ikke sende en melding? Jeg har flere ganger sagt at jeg ønsker at han sier fra. Ikke for å være kontrollerende, men for å ikke bekymre meg for at noe kan ha hendt og for å vite hva jeg har å forholde meg til. Anonymkode: 35766...5ac
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #2 Skrevet 16. juni 2024 Nei, respekt foe forholdet og seg selv så gir man beskjed, særlig der det er barn involvert eller middag skal lages! Anonymkode: 8feae...ab5 3 2
Sinsiew Skrevet 16. juni 2024 #3 Skrevet 16. juni 2024 Jeg syns det er normal høflighet å si ifra hvis planer endres når man er i et forhold. Men mange syns det er helt greit, for "voksne mennesker må få lov til å gjøre som de vil, og skal ikke kontrolleres" selv når det er barn i bilde.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #4 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det kan være at han ikke kommer hjem rett etter jobb, at han skal hente barnet en plass og blir borte flere timer, uten å gi lyd fra seg. Ta igjen med samme mynt hvis han ikke forstår at det er dårlig gjort å bli borte i flere timer uten å gi beskjed. Min samboer var også sånn og han ble irritert da jeg sa at han skulle gi beskjed. Han mente altså at jeg var kontrollerende og spurte om jeg skulle ha på sporing på ham. Handlet ikke om det. Så skulle han til naboen for å se fotball og ta et par øl og jeg skulle bare på butikken. Der satt han hjemme med to unger og ventet. Og ventet. Og ventet. Etter den dagen, tok han poenget mitt og ble faktisk ikke irritert i det hele tatt Nå gir han beskjed om han blir mer enn 30 min forsinket. Anonymkode: 3d64d...e79 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #5 Skrevet 16. juni 2024 Jeg synes også det er rart. Både jeg og min mann varsler hverandre, ikke for å være kontrollerende som du sier, men fordi vi begge hadde blitt bekymret om den andre plutselig ikke dukket opp etter jobb e.l.. Så er det jo litt ifht. Planlegging, spesielt med barn i bildet. Anonymkode: 64a17...b61 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #6 Skrevet 16. juni 2024 Samboeren min er helt lik, men vi har ikke barn, så da er det ikke like respektløst. Har man barn sammen så syns jeg i hvert fall det skal opprettholdes og være vane at man gir beskjed. Anonymkode: 0ee8b...0fe
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #7 Skrevet 16. juni 2024 Vil si dette er en merkelig oppførsel når man er i et forhold. Min mann sender alltid en melding, det gjør jeg og. Er så enkelt.. blir litt sen, hjemme om en time.. mange respekterer desverre ikke den andre i et forhold, setter seg selv først. Jeg kunne ikke ha levd et sånt liv. Anonymkode: f762e...a44 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå