AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #1 Skrevet 16. juni 2024 Kan noen menn forklare. En mann som er en god venn gjennom mange år, har i flere år prøvd vinne meg. Måten han har gjort det på? Kontinuitet, innsats, investering. Vært veldig på og tydelig på at han vil prates og treffes. Sakte men sikkert har dette gjort veldig inntrykk og det har skapt følelser i meg. Når jeg så gir mye tilbake, også mine følelser, så blir han plutselig mye mindre på. 😳 Hvorfor det? Han bon fortsatt ha kontakt, men han initierer ikke på samme måte, viser ikke like stor innsats. Vi ringes og treffes men han gir ikke jernet som før. Hvorfor? Nå som han endelig fikk meg, så blir han litt avskrudd? Handler det om å bli tatt for gitt? Og hvordan endre på den dynamikken? Jeg elsket jo at han var på og vil ha det tilbake! Råd eller tanker mottas med takk. Anonymkode: ccfb3...ed2 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #2 Skrevet 16. juni 2024 For meg er det et rødt flagg st de er så på. Ingen lever livet slik, så det var et skuespill for å lokke deg inn. Eller så er han psyko, men da pleier de ofte p få deg isolert fra verden før de skrur av igjen. Du var nok bare en greie han måtte vinne, og nå er du vunnet... Anonymkode: 2dded...287 2 2
svartkatt Skrevet 16. juni 2024 #3 Skrevet 16. juni 2024 Han vant, og nå tror han han ikke trenger kjempe mer, eller han bryr seg ikke mer. Like idiotisk begge deler. Bare glem ham. 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #4 Skrevet 16. juni 2024 Kanskje han ikke ønsker noe seriøst. Eventuelt har han truffet en annen i løpet av disse årene du brukte på å vise interesse tilbake… Anonymkode: c10a2...8db
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #5 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje han ikke ønsker noe seriøst. Eventuelt har han truffet en annen i løpet av disse årene du brukte på å vise interesse tilbake… Anonymkode: c10a2...8db Jeg har ikke vist han interesse i flere år, kun siste to mndr. Og neida, det er ingen andre i livet hans. Ts Anonymkode: ccfb3...ed2 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #6 Skrevet 16. juni 2024 Mann 46 her. Altså dette er jo klassisk. Han kjemper for å vinne deg og er genuint interessert. Ingen tvil om det når han holder på i flere år. Men så kommer det gledelige punkt hvor han opplever å ha vunnet deg. Da slapper han jo av! Han har klart det! Kan ta det rolig, trenger ikke være så påskrudd lenger, han begynner etterhvert å ta deg for gitt dersom du nå har begynt å gi mye tilbake. Han har deg og er veldig trygg på det! Derfor tar han det rolig og det kan oppleves som avvisning eller som tilbaketrekning for en kvinne. Slapp av, dynamikken har bare endret seg litt. Han er like interessert, han "trenger" bare ikke være like ivrig og på nå. Ikke bekymre deg. Anonymkode: 76754...115 3 7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #7 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har ikke vist han interesse i flere år, kun siste to mndr. Og neida, det er ingen andre i livet hans. Ts Anonymkode: ccfb3...ed2 Tror vedkommende mente at han kan ha truffet en annen på den lange tiden du brukte før du ble interessert, ikke at du viste han interesse i disse årene 😆 Godt å høre det ikke er noen andre for han. Sier seg jo selv at da hadde han ikke vært så ivrig, da. Og heller ikke i så lang tid. Anonymkode: 76754...115 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #8 Skrevet 16. juni 2024 Thrill of the chase? Anonymkode: b5fa1...106 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #9 Skrevet 16. juni 2024 Sikkert jakten. Eller at han tror at han ikke trenger å jobbe lenger. Eller så var du ikke så bra som han trodde Anonymkode: 6635f...3e9 1
Bigote Skrevet 16. juni 2024 #10 Skrevet 16. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Råd eller tanker mottas med takk. Ta det du leser over her med en liten klype salt siden det i og for seg er gjetting. Det kan være han har funnet en annen, det kan være at noe har skjedd i livet hans, det kan være at han liker jakten eller det kan være en helt annen grunn. Umulig for noen av oss og egentlig vite noe.
Stjertmeis Skrevet 16. juni 2024 #11 Skrevet 16. juni 2024 (endret) Kan jo også være en måte for han å beskytte seg selv og egne følelser på. Han har jo tydeligvis vært forelsket i deg i flere år, og etter det jeg forstått også vært veldig åpen (dermed også gjort seg sårbar) om det overfor deg. Når du så etter flere år gir noe tilbake, kan han jo rett og slett bli usikker på om du faktisk er "vunnet". Du har jo ikke vært interessert før, og det er ikke så rart om han ikke tør helt stole på at du er like investert i dette som han. Kanskje han rett og slett ønsker å se at du legger en innsats for å vise at du virkelig er all in i å forsøke dette. Altså, ikke som et spill, men rett og slett fordi han kanskje føler han har mye å tape, nå når han først har "vunnet". Jeg vet ikke, men det kan være. I alle årene han har forsøkt og forsøkt, og du ikke har gitt tilbake, har han jo visst hvor han er. Dette er nytt terreng for han, og han er jo veldig sårbar om han gir seg helt hen følelsesmessig og du plutselig skulle finne ut "næh, jeg er egentlig ikke så interessert likevel" når du har "prøvd" han. Endret 16. juni 2024 av Stjertmeis 1 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #12 Skrevet 16. juni 2024 Hm. Det ville jeg ikke likt. Hadde trukket meg tilbake hadde jeg vært deg. Anonymkode: 6f1c5...5f4 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #13 Skrevet 16. juni 2024 Når han har vært forelsket i flere år, så har han sikkert hatt uendelig med fantasier om hvordan det skal bli. Virkeligheten kan sjelden leve opp til en sånn voldsom obsession🤷♀️ Anonymkode: 41877...a33 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #14 Skrevet 16. juni 2024 Virkeligheten levde kanskje ikke helt opp til det han hadde sett for seg. Anonymkode: b810c...ead
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #15 Skrevet 16. juni 2024 50 minutter siden, AnonymBruker said: Når han har vært forelsket i flere år, så har han sikkert hatt uendelig med fantasier om hvordan det skal bli. Virkeligheten kan sjelden leve opp til en sånn voldsom obsession🤷♀️ Anonymkode: 41877...a33 Jeg tipper på dette, eller at han var mer opphengt i selve jakten enn premien. Han er kanskje ikke bevisst på det selv, og dermed vil det ikke hjelpe å kommunisere mye om det. Han høres ut som om han ikke er spesielt moden emosjonelt sett. Anonymkode: de17a...549
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #16 Skrevet 16. juni 2024 Noen ganger liker noen ideen av noe mer enn virkeligheten. Han har jobbet mye for noe, bygget det opp til noe uoppnåelig som han bare må ha, men du er fortsatt deg, å når den bobla strekker ig hverdagen legger seg, er det ikke sikkert de samme følelsene er der. Spenningen er borte, konkurransen er borte, å kanskje var det de tingene han likte best. Noen har også intimitetsproblemer så de vil ha ting de ikke kan få. Kan også være det er bittert for han, at han måtte jobbe når du nå liker han. Hvorfor ble han ikke akseptert for lenge siden, alle tiden, elsker du han nok? Eller andre ting som at du er vandt med at han må jobbe for deg, men er det et samliv? Nå er det trygt, liker dere ikke hverandre for dem dere er, men bare for kampen om oppmerksomhet? Anonymkode: 45126...e71
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #17 Skrevet 16. juni 2024 «Fått deg?» «Vunnet»? Rene Asbjørnsen og Moe, dette. Ca anno 1868. Anonymkode: f4373...f12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå