litleMeg Skrevet 16. juni 2024 #1 Skrevet 16. juni 2024 Vi snakker om en helgetur sammen til en storby Europa tidlig høst. snakket om København og Paris. noen som kan anbefale de eller andre byer?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #2 Skrevet 16. juni 2024 Ville vurdert både Roma og Wien før Paris. London også for såvidt.. Ellers så liker jeg både København og Stockholm for en fre-søn tur. Anonymkode: 2b200...e6f 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #3 Skrevet 16. juni 2024 litleMeg skrev (3 timer siden): Vi snakker om en helgetur sammen til en storby Europa tidlig høst. snakket om København og Paris. noen som kan anbefale de eller andre byer? Edinburgh kan varmt anbefales på høsten🥰 Anonymkode: 4b1aa...c1d 3 1
Amossa Skrevet 16. juni 2024 #4 Skrevet 16. juni 2024 Vil anbefale Budapest. København og Stockholm er begge fine og koselige byer, men spesielt København er dyr for oss nordmenn nå. Paris er jeg ikke begeistret for. Synes det var en rotete by.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #5 Skrevet 17. juni 2024 Amossa skrev (21 timer siden): Vil anbefale Budapest. København og Stockholm er begge fine og koselige byer, men spesielt København er dyr for oss nordmenn nå. Paris er jeg ikke begeistret for. Synes det var en rotete by. Jeg elsker også Budapest, men jeg synes Budapest er best på våren/sommeren Anonymkode: 4b1aa...c1d 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #6 Skrevet 17. juni 2024 Praha, tallin, dublin, pisa.. Det er egentlig ingen steder jeg ikke synes er verdt en helgetur. Jeg ser egentlig mer på reiselengde og verdi for pengene enn sted i seg selv. Alle steder gir et avbrekk og nye impulser, tenker man bare på å se mest mulig eller ha deilig vær fesk går man litt glipp av stedet på en måte synes jeg. Anonymkode: 0de68...bf9 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #7 Skrevet 17. juni 2024 București er fint. Får som regel veldig gode priser i Lufthansa business også. Anonymkode: 749a9...f6d
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #9 Skrevet 19. juni 2024 København og Stockholm er «naboferie» ser ikke på det som storbyferie, lik kultur osv som hjemme. Anonymkode: 33d7e...957
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #10 Skrevet 19. juni 2024 Når jeg er åpen for hvor jeg vil dra pleier jeg å gå på lavpriskalenderen til Norwegian, og se hva som er direkte og rimelig. Tidlig høst er det veldig fint mange plasser, med tanke på klima og temperatur. Anonymkode: 2edaf...8c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå