Gå til innhold

Matcher stort sett med utenlandske kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er aktiv på forskjellige datingapper. Tinder, facebook dating og badoo. Bare for å maksimere sjansene mine, fordi jeg har trøbbel med å komme i kontakt med kvinner i virkeligheten.

Det jeg synes er litt rart er at jeg stort sett bare er øst asiatiske og sør amerikanske kvinner jeg matcher med. Ikke forstå meg feil, for jeg liker utseendet deres og personligheten til dem jeg møter. Det er en grunn til at det blir match. Dessverre ikke suksess enda mtp datingen.

Er det en forskjell i kultur som gjør at disse vil date meg, men ikke norske kvinner? Jeg er norsk, lys i håret og har nok litt mykere trekk i ansiktet. Idealet blant norske kvinner er nok harde trekk og menn som ser tøffe ut? Hva tenker dere er forklaringen?

Anonymkode: eb9dd...bdc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva skriver du i profilen din?

Anonymkode: 21615...2e2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Motsetning tiltrekker. 

Anonymkode: 1194c...f52

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva skriver du i profilen din?

Først en beskrivelse av interessene mine og hva jeg gjør på fritiden. Så kort hva jeg jobber med. Så hvorfor jeg er på appen. Så det er ikke noe som vekker avsky.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Først en beskrivelse av interessene mine og hva jeg gjør på fritiden. Så kort hva jeg jobber med. Så hvorfor jeg er på appen. Så det er ikke noe som vekker avsky.

Hva skriver du om hvorfor du er på appen? 

Skrevet

Du sender vel ute noen røde flagg da, hvis norske kvinner med samme referanser og kultur bakrunn som deg ser, men som  utenlandske kvinner ikke plukker opp/og eller ignorer, da de har andre motiver/intensjoner for en "relasjon"med deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husk at norske kvinner er ekstremt opptatte av penger, utdannelse og status hos sin fremtidige ektemann. En stor overvekt av norske kvinner tar høyere utdanning, og de fleste av disse forlanger at en fremtidig make har minst like høy utdanning og status som dem selv. 

Anonymkode: 80f00...79c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva skriver du om hvorfor du er på appen? 

Jeg skriver om en del interesser. Kanskje det kan virke intenst. Mye forskjellig. Så utdanningen min, jobben og hvor jeg bor. En liten setning. Så at jeg er på appen for å finne en kjæreste og kanskje nye venner. Tviler på at det er noe her som kan tolkes negativt om de ikke i utgangspunktet var uinteressert i det de såg på bildene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Husk at norske kvinner er ekstremt opptatte av penger, utdannelse og status hos sin fremtidige ektemann. En stor overvekt av norske kvinner tar høyere utdanning, og de fleste av disse forlanger at en fremtidig make har minst like høy utdanning og status som dem selv. 

... Mange av dem er faktisk så opptatte av penger og status at de heller kaster seg etter en noe eldre, fraskilt lege med ekskone og to særkullsbarn fremfor å gå for en jevnaldrende og barnløs mann med fagbrev 🤷‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke noe med deg å gjøre. Disse kvinnene dukker opp i samtlige profiler til Norske menn (om du så er glad eller lei for å lese dette). Disse kvinner kan ha annet enn kjærlighet som først på agendaen - penger, statsborgerskap f.eks.

Hvor gammer er du, og hva er alderspreferansen for damer innstillet på i appene dine?

Anonymkode: 11634...f4e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Norske kvinner er besatt av penger og status

Utenlanske kvinner er besatt av penger og status

Jeg begynner å se en slags fellesnevner

Anonymkode: 2bcb7...d89

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vel, det kan jo være at jeg ikke virker suksessfull nok. Jeg har en mastergrad, men helt helt gjennomsnittlig inntekt 600k. Så det har kanskje med noe slikt å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Spiller det noen rolle da? 

Det er en rar holdning ute og går om at utenlandske mennesker er annenrangs.. Why? 

Finnes masse fantastiske og høyst oppegående damer med utenlandsk opprinnelse. 

Jeg vet ikke om jeg er enig i uttalelsene over om at norske kvinner er golddiggere (noen er nok det) men har også inntrykk av at de er veldig sære og selvsentrerte. Dvs opptatt av å finne en flott mann med "alt på stell", men de skal helst ikke investere noe selv i forholdet. 

Anonymkode: ec255...945

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det har ikke noe med deg å gjøre. Disse kvinnene dukker opp i samtlige profiler til Norske menn (om du så er glad eller lei for å lese dette). Disse kvinner kan ha annet enn kjærlighet som først på agendaen - penger, statsborgerskap f.eks.

Hvor gammer er du, og hva er alderspreferansen for damer innstillet på i appene dine?

De jeg sikter til er ikke de som bor langt, langt borte. Men kvinner som alt bor i Norge. Men ja, jeg blir vist mange av disse kvinnene fra fjerne strøk. De trykker jeg ikke liker på, for det har ingen poeng.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, om kvinner sluttet å jage penger og status, og menn sluttet å jage utseende og alder, så hadde ting vært lettere.

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, fellesnevneren er at lite sympatiske menn tror de ikke får sjans pga det økonomiske eller utseendet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er aktiv på forskjellige datingapper. Tinder, facebook dating og badoo. Bare for å maksimere sjansene mine, fordi jeg har trøbbel med å komme i kontakt med kvinner i virkeligheten.

Det jeg synes er litt rart er at jeg stort sett bare er øst asiatiske og sør amerikanske kvinner jeg matcher med. Ikke forstå meg feil, for jeg liker utseendet deres og personligheten til dem jeg møter. Det er en grunn til at det blir match. Dessverre ikke suksess enda mtp datingen.

Er det en forskjell i kultur som gjør at disse vil date meg, men ikke norske kvinner? Jeg er norsk, lys i håret og har nok litt mykere trekk i ansiktet. Idealet blant norske kvinner er nok harde trekk og menn som ser tøffe ut? Hva tenker dere er forklaringen?

Skjønner uke problemet- får du match, har du vel likt damene? Får opp masse (mest?) utenlandske menn selv, men kunne da ikke falt meg inn å lika i hytt og pine, der jeg ikke hadde vært interessert i en match. Kanskje gå litt i deg selv i forhold til matchestrategi? 

Anonymkode: affcd...7b0

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker du tid på ting som ikke er i din favør (norske kvinner) ?

Bruk tiden du har på der du har størst sjans for å lykkes. Tiden er kort da du kun har fått tildelt en viss tid på denne jorden. 

Helt uforståelig for meg at så mange menn sitter bak skjermen og irriterer seg over alle norske kvinner som de ikke klaffer med.

Det er spådd at 30% av kvinner i 2030 er barnløse hvis jeg ikke husker feil. Majoriteten av de kommer til å angre på at de ikke benyttet sjansen på å kapre den ene mannen som var god mot de, som ville vært en flott farsfigur i stedet for å følge rådene fra alle venninnne. 

Som nevnt, Rett fokuset ditt mot der du har størst sjans for å lykkes, så vil du lykkes med det som er ønsket ditt med kvinne i livet og kanskje noen krabater også og ikke ende opp som en av de 30% kvinnene. 

Anonymkode: 559a1...8ec

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at du lurer når det ikke er en eneste norsk kvinne i Norge som matcher med deg. 

Men om du ikke liker så mange norske kvinner heller, og liker mange utenlandske, så kan det jo bare være sjangsespillet? 

Eller kanskje de bare liker lyse trekk bedre? 

Uansett, om du liker de kvinnene du matcher med, så har du jo potensielle kjærester? 😊

Anonymkode: 2a6e4...bd8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvorfor bruker du tid på ting som ikke er i din favør (norske kvinner) ?

Bruk tiden du har på der du har størst sjans for å lykkes. Tiden er kort da du kun har fått tildelt en viss tid på denne jorden. 

Helt uforståelig for meg at så mange menn sitter bak skjermen og irriterer seg over alle norske kvinner som de ikke klaffer med.

Det er spådd at 30% av kvinner i 2030 er barnløse hvis jeg ikke husker feil. Majoriteten av de kommer til å angre på at de ikke benyttet sjansen på å kapre den ene mannen som var god mot de, som ville vært en flott farsfigur i stedet for å følge rådene fra alle venninnne. 

Som nevnt, Rett fokuset ditt mot der du har størst sjans for å lykkes, så vil du lykkes med det som er ønsket ditt med kvinne i livet og kanskje noen krabater også og ikke ende opp som en av de 30% kvinnene. 

Anonymkode: 559a1...8ec

Er bare ei, men jeg har lyst å forbli barnløs, har tenkt på det lenge, er 30 år, unngår dating apper og utelivet, håper å møte en med likt ønske i virkeligheten på koslig vis.

Anonymkode: 2a6e4...bd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...