AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #1 Skrevet 16. juni 2024 Hei alle kvinner. Er det en uskreven regel at dere alltid skal ha partallsuker med barna deres? Føler 98% av alle de jeg matcher med i alt av apper, har enten barna partallsuker eller er fulltidsmamma. Så når man nå først får en match da, så er det jo omtrent knakende umulig å få med dere på date😅 Anonymkode: 590c0...1a3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #2 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei alle kvinner. Er det en uskreven regel at dere alltid skal ha partallsuker med barna deres? Føler 98% av alle de jeg matcher med i alt av apper, har enten barna partallsuker eller er fulltidsmamma. Så når man nå først får en match da, så er det jo omtrent knakende umulig å få med dere på date😅 Anonymkode: 590c0...1a3 Du får bytte uker og se om det hjelper. Anonymkode: 7f2a9...921 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #3 Skrevet 16. juni 2024 Jeg har partall men flere andre veninner har oddetall ja 😄 Anonymkode: b48ba...3ed
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #4 Skrevet 16. juni 2024 Helt tilfeldigvis har jeg partallsuker og oddetalls helger. (Vi bytter på fredager). Anonymkode: ab6b3...b4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå