Gå til innhold

Passer det seg å være gjest i bryllup og vise brystvorter gjennom kjolen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Synlige gjennom stoffet

Ts

Anonymkode: 44883...a25

Var brystvortene synlige, eller så du hvor de var fordi stoffet fikk en bul? Det er nemlig to vidt forskjellige ting. Jeg mistenker at det var sistnevnte, mens folk her svarer som om det var førstnevnte.

Anonymkode: 875a7...cec

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forskjellen er at denne damen hadde kledd seg bevisst for å vise frem brystene, siden hun valgte en pinntrang kjole laget av blant stoff, men når man ser mannlige brystvorter gjennom stoffet på en skjorte, så er det ganske tilfeldig.

Ts

La meg spørre du liker ikke trange kjoler, og ser ned på de som liker trange kjoler? Nei det er ikke bevist for å vise brystvorten, det er kun i ditt hode og slik du dømmer dette menneske ut i fra ditt syn på kvinnelig kropp og hva som er sømmelig. 

Anonymkode: 6b89f...96c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

La meg spørre du liker ikke trange kjoler, og ser ned på de som liker trange kjoler? Nei det er ikke bevist for å vise brystvorten, det er kun i ditt hode og slik du dømmer dette menneske ut i fra ditt syn på kvinnelig kropp og hva som er sømmelig. 

Damen skulle sikkert helst hatt på seg et telt av en kjole i tykt stoff 😂. Da hadde ts kunnet skrive et innlegg om at en dame var kledd i en uformelig kjole i et bryllup i stedet.

Anonymkode: 34280...5d5

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvis det er så vondt for deg å gå med bh så kom deg til en undertøysbutikk og få hjelp. Selv bruker jeg bare sports-bh'er, de er særdeles behagelige og holder alt på plass.

Det er virkelig kleint og vulgært med damer som har pupper på vift med en brystvorte hit og en brystvorte dit. Den eneste jeg kjenner som holder på slik er svigermor på 75 når hun bor i campingvogn på sommeren. Da går det i cross og t-skjorter uten bh under, skikkelig classy 😬

Anonymkode: d4bcb...cfb

En bh må være rimelig tykk for at den skal skjule brystvorter. 

Amerikanernes redsel for brystvorter har visst spredd seg til Norge, forstår jeg. 🙄

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Damen skulle sikkert helst hatt på seg et telt av en kjole i tykt stoff 😂. Da hadde ts kunnet skrive et innlegg om at en dame var kledd i en uformelig kjole i et bryllup i stedet.

Ja for det er jo INGEN mellomting mellom synlige brystvorter i en trang kjole og et tykt telt av en kjole 😂

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En bh må være rimelig tykk for at den skal skjule brystvorter. 

Amerikanernes redsel for brystvorter har visst spredd seg til Norge, forstår jeg. 🙄

... Og likevel så klarer de aller fleste kvinner denne kunsten lett som bare det, inkludert meg selv 😇 Bruker kun behagelige sports-bh'er, jeg har ikke lyst til at svigerfar, nabo eller kollegaer skal se brystvortene mine. Men for all del, kall meg gjerne kjip og gnien 😇

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Var brystvortene synlige, eller så du hvor de var fordi stoffet fikk en bul? Det er nemlig to vidt forskjellige ting. Jeg mistenker at det var sistnevnte, mens folk her svarer som om det var førstnevnte.

Anonymkode: 875a7...cec

Stoffet fikk en bul der brystvorten stakk ut, og da så man også konturene av brystvorten og areolaen rundt, siden det var et lyst og blankt stoff.

Ts

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja for det er jo INGEN mellomting mellom synlige brystvorter i en trang kjole og et tykt telt av en kjole 😂

Hvorfor skal kvinner dekkes til? Hva er årsaken til det? Er kvinnelige kroppen kun for sex?? Skal man ikke se en eneste form på kroppen jo da blir det telt da! Kan man ikke se formen til brystvortene så kan man heller ikke se formen til selve puppen, magen, rompe, lår, legger. Kropp er kropp! 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiller det noen rolle?

Jeg går ikke rundt og stirrer på andres bryster, så jeg kan ikke forstå at dette er et problem og så plagsomt at man må forfatte et harmdirrende innlegg om det. Hvis jeg registrerer at noen har en trang kjole og stive brystvorter, behøver jeg ikke fortsette å stirre på brystpartiet til vedkommende, jeg klarer fint å trekke øynene til meg.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er innafor. I mine øyne trenger ikke synlige bryster å se vulgært ut, det er avhengig av hvordan resten av klesplaggene ser ut. Miniskjørt og overdel på størrelse med en bikinitopp f.eks synes jeg ser mer tacky ut. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

... Og likevel så klarer de aller fleste kvinner denne kunsten lett som bare det, inkludert meg selv 😇 Bruker kun behagelige sports-bh'er, jeg har ikke lyst til at svigerfar, nabo eller kollegaer skal se brystvortene mine. Men for all del, kall meg gjerne kjip og gnien 😇

Nydelig med sportbh under stram kjole, med bar rygg f.eks

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvis hun ikke så sine egne brystvorter stikke ut av da hun tok på seg kjolen, må hun ha vært blind og det var hun ikke.

Jeg synes det er fint med trange kjoler og jeg bruker det selv, men jeg bruker da en slags bh på insiden som ikke viser brystvorter eller klistrer på meg geleputer.

Ts

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis hun ikke så sine egne brystvorter stikke ut av da hun tok på seg kjolen, må hun ha vært blind og det var hun ikke.

Jeg synes det er fint med trange kjoler og jeg bruker det selv, men jeg bruker da en slags bh på insiden som ikke viser brystvorter eller klistrer på meg geleputer.

Ts

Kan hende hun mener pupp er pupp og ikke noe seksuelt ;) 

Ikke for å vise seg frem som du mener, slutt å sekulariser kvinnekroppen.
Bh og geleputer er grusomt, klamt og ekkelt, og man ser det også under en kjole. Hvorfor er det greit å vise bh?  

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I et bryllup skal gjestene snakke om hvor vakker bruden er, ikke hvor sexy en gjest er. Som en god gjest passer man på at bruden blir den vakreste. Det er min mening. Pupp eller ikke🤷🏼‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinnelige brystvorter skal dekkes til, manlige ikke. Problemer er at de er for det meste like. 
Nei burde ikke det, jeg bruker verken teip, eller bh eller noe. Pupp er pupp og jeg gidder ikke å ha det ubehagelig pga noen mener kvinnelige brystvorter må dekkes til. Og tok dette oppmerksomheten vekk fra brudeparet sier dette mest om de gjestene. 

Er det passende med mannlige brystvorter som attraksjon i bryllup da? Jeg er enig med argumentasjonen når det gjelder toppløs soling på stranden feks, men i dette tilfellet synes jeg også en mann burde bruke teip om bekledningen i bryllup skulle vise brystvortene hans ( klarer ikke helt og se for meg det antrekket ) 

Anonymkode: a01c2...dfc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg var i bryllup i går og en av brudgommens aller nærmeste, kom i en kjole som var tettsittende og man så brystvortene veldig godt.

Jeg synes det er skikkelig upassende som gjest i bryllup, og skjønner ikke hvorfor hun bare ikke kunne lime geleputer (nipple covers) over brystvortene når hun er uten bh i en tettsittende kjole.

Det var ikke bare jeg som la merke til dette, da det var umulig å ikke se det.

Men ... jeg f eks vet ikke hvor man kjøper slikt en gang 🤣😅 har virkelig folk ikke bedre plass å se enn mine brystvorter....

Anonymkode: 9bda7...c45

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Uenig. Det er derimot fryktelig tacky og gå med bh i de fleste selskapskjoler.  De er ikke laget for det. Eventuelt kan man benytte en underkjole 

Anonymkode: f2b5e...531

Hæ? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nydelig med sportbh under stram kjole, med bar rygg f.eks

I så fall bruker man gelputer av silikon, veldig enkelt og greit. 40 kr på cubus og de kan brukes igjen, igjen og igjen. Helt uproblematisk.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uenig. Det er derimot fryktelig tacky og gå med bh i de fleste selskapskjoler.  De er ikke laget for det. Eventuelt kan man benytte en underkjole 

Anonymkode: f2b5e...531

Da bruker man en glatt bh uten digre blonde/teksturbonanzaer som stikker og syns gjennom kjolen 🤷‍♀️

Dette er ikke akkurat rakettforskning.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
brapp skrev (1 time siden):

Da må det være like tacky med menn I bar overkropp, noen av dem med nesten like store bryster som en del kvinner. 

Det er jo det. En mann i bar overkropp i bryllup er jo uspiselig, men menn med like store bryster som kvinner som går i bar overkropp i butikken og på cafe osv er tacky. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...