Gå til innhold

Passer det seg å være gjest i bryllup og vise brystvorter gjennom kjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen har vondt av brystvorter nei, men det ser temmelig tacky ut å gå kledd sånn som TS beskriver.

Anonymkode: 1d2c0...612

Uenig. Det er derimot fryktelig tacky og gå med bh i de fleste selskapskjoler.  De er ikke laget for det. Eventuelt kan man benytte en underkjole 

Anonymkode: f2b5e...531

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg helt forstår hva denne tråden handler om. Du skriver at brystvortene var synlige, men du skriver også at hun hadde på seg kjole så da var de vel ikke synlige? 

Anonymkode: 483d4...111

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Totalt usmakelig. Pussig ingen sa i fra om at hun burde fikse det. Det er jo et blikkfang uten like.

I bryllup er det ofte flere generasjoner også. Eldre folk, barn etc. 

Anonymkode: fc5cc...5cf

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Synlige brystvorter er aldri passende når du beveger deg utenfor eget hus. Det er tacky så det holder. 

Anonymkode: e9fc9...505

Da må det være like tacky med menn I bar overkropp, noen av dem med nesten like store bryster som en del kvinner. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud 😂 gå tilbake under steinen din.... hvem har vondt av litt brystvorter nå og da? Livet mitt blir hvertfall bedre med litt bryster og rumpe i hverdagen 👌

Anonymkode: b7f66...b2f

Det er naturlig å tisse og bæsje også, men de færreste setter seg på huk foran hverandre og gjør det 🤷‍♀️

Jeg hadde syntes det var utrolig forstyrrende dersom svigermor eller svigerinne troppet opp i familiebursdag, bryllup eller konfirmasjon med stive nipler godt synlig. Bare nei. Så utrolig vulgært og upassende.

Anonymkode: d4bcb...cfb

• Liker 12
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Kvinnelige brystvorter skal dekkes til, manlige ikke. Problemer er at de er for det meste like. 
Nei burde ikke det, jeg bruker verken teip, eller bh eller noe. Pupp er pupp og jeg gidder ikke å ha det ubehagelig pga noen mener kvinnelige brystvorter må dekkes til. Og tok dette oppmerksomheten vekk fra brudeparet sier dette mest om de gjestene. 

Anonymkode: 6b89f...96c

Hvis det er så vondt for deg å gå med bh så kom deg til en undertøysbutikk og få hjelp. Selv bruker jeg bare sports-bh'er, de er særdeles behagelige og holder alt på plass.

Det er virkelig kleint og vulgært med damer som har pupper på vift med en brystvorte hit og en brystvorte dit. Den eneste jeg kjenner som holder på slik er svigermor på 75 når hun bor i campingvogn på sommeren. Da går det i cross og t-skjorter uten bh under, skikkelig classy 😬

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis det er så vondt for deg å gå med bh så kom deg til en undertøysbutikk og få hjelp. Selv bruker jeg bare sports-bh'er, de er særdeles behagelige og holder alt på plass.

Det er virkelig kleint og vulgært med damer som har pupper på vift med en brystvorte hit og en brystvorte dit. Den eneste jeg kjenner som holder på slik er svigermor på 75 når hun bor i campingvogn på sommeren. Da går det i cross og t-skjorter uten bh under, skikkelig classy 😬

Crocs*

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Men blir ditt liv verre av å se andres brystvorter? 

Anonymkode: 0482b...eeb

Da bør det være fritt fram for å la pikken henge ut av buksa også da? Livet ditt blir ikke verre av det.

Anonymkode: 1b2e9...3ca

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor skulle jeg det, jeg har både målt og har flere dyre bher fra slike butikker, fortsatt tortur og noe andre pålegger oss for å seksualisere vår kropp. Mine pupper er ikke til sex de er en del av kroppen. Når jeg går med stram buske ser du konturen av både lår og rompe, altså slutt med å betegne kvinner som vulgær bare fordi deler av kroppen demmes syns. Og du sier kanskje rompe er da naturlig å se, nei noen deler av verden er dette også vulgært. Vi er lært dette ;) Og man bruker virkelig ikke sportsbher under kjoler. Finnes ikke mer stygt enn at bh ses i kjoler! 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da bør det være fritt fram for å la pikken henge ut av buksa også da? Livet ditt blir ikke verre av det.

Jaja så klart burde det være slik.🙄Du burde kanskje heller sammenligne kvinnelig bryst med mannlige. Mer sammenlignbart? 
Og mange ganger vi ser formen på tissen til mannen også. Denne damen var jo dekket til akkurat som mannen i sim trange bukse.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i bryllup i går og en av brudgommens aller nærmeste, kom i en kjole som var tettsittende og man så brystvortene veldig godt.

Jeg synes det er skikkelig upassende som gjest i bryllup, og skjønner ikke hvorfor hun bare ikke kunne lime geleputer (nipple covers) over brystvortene når hun er uten bh i en tettsittende kjole.

Det var ikke bare jeg som la merke til dette, da det var umulig å ikke se det.

Anonymkode: 44883...a25

Reagerer du like mye på menns brystvorter, eller gjelder det kun kvinners?

Anonymkode: 9f789...b45

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Seriøst? Selv med paddet bh kan jeg se konturene av brystvortene mine gjennom kjoler og overdeler. Skal jeg gjemme meg i tykke gensere hele året da?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Pikk og brystvort er da absolutt ikke det samme. Men det viser jo at du ser veldig forskjellig på kvinners brystvorter vs menns brystvorter...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pikk og brystvort er da absolutt ikke det samme. Men det viser jo at du ser veldig forskjellig på kvinners brystvorter vs menns brystvorter...

Livet blir ikke verre av å se en pikk. (Som var argumentet til den jeg siterte)

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i bryllup i går og en av brudgommens aller nærmeste, kom i en kjole som var tettsittende og man så brystvortene veldig godt.

Jeg synes det er skikkelig upassende som gjest i bryllup, og skjønner ikke hvorfor hun bare ikke kunne lime geleputer (nipple covers) over brystvortene når hun er uten bh i en tettsittende kjole.

Det var ikke bare jeg som la merke til dette, da det var umulig å ikke se det.

Hvem bryr seg? Med mengden alkohol etc som flyter i bryllup, er det et lite problem. 

I en dåp, begravelse etc ja. Men i et bryllup, nei. 

De gelputene sitter ikke på alle, og ikke alle tåler dem.

Hvis det er hva man tar med seg fra et bryllup, vil jeg tro resten var utrolig kjedelig. 

Anonymkode: bb9b9...09e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Totalt usmakelig. Pussig ingen sa i fra om at hun burde fikse det. Det er jo et blikkfang uten like.

I bryllup er det ofte flere generasjoner også. Eldre folk, barn etc. 

Anonymkode: fc5cc...5cf

Fordi ingen bryr seg. Sånn egentlig. Man liker bare å føle seg bedre en andre, så litt skadefryd over hun grusomme med puppene, og så går livet videre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Tror ikke jeg helt forstår hva denne tråden handler om. Du skriver at brystvortene var synlige, men du skriver også at hun hadde på seg kjole så da var de vel ikke synlige? 

Anonymkode: 483d4...111

Synlige gjennom stoffet

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes bher som ikke skjuler brystvorter også. Kanskje noen liker det best av ulike grunner. 

Man kan se antydning til menns brystvorter gjennom skjorter også, så forstår ikke at kvinners brystvorter skal være så annerledes. 

Noen kjoler er vanskelig å finne en egnet bh til. 

Jeg tenker bryllup er innafor. Men i kirken hadde jeg nok selv tatt et sjal/cardigan el. over. 

Anonymkode: 5a956...23e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Forskjellen er at denne damen hadde kledd seg bevisst for å vise frem brystene, siden hun valgte en pinntrang kjole laget av blant stoff, men når man ser mannlige brystvorter gjennom stoffet på en skjorte, så er det ganske tilfeldig.

Ts

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nææ, synes jeg egentlig ikke det er.

Mere upassende i dåp, begravelse, 70årslag osv.

Siden hun valgte en tettsittende kjole uten BH tenker jeg at hun hadde både kropp og selvtillit til å bære den! Ingen har vel vondt av noen brystvorter. 

Anonymkode: b7f66...b2f

Hva slags kropp må kvinner ha for at det er greit å vise frem brystvortene da tenker du? Må man f eks ha BMI under 22, eller en cup-str som er større enn C?

Jeg har en svigermor på 75 år som suller rundt i crocs og t-skjorte uten bh under, hva med henne? Hun har kanskje ikke "kropp til å bære det"? 

Mao så handler dette om seksualitet likevel? 

• Liker 3
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...