Gå til innhold

Skal føde sent på høsten, hva slags klær bør jeg handle inn til baby?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid og har termin i helt i slutten av oktober. Hva bør jeg handle inn til baby? Hva slags klær bør jeg ha? Og har man vinterdress til nyfødte eller holder vintervognposen?

Anonymkode: 02b56...bae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte vinterdress til min første, brukte ikke. Til nr 2 droppet jeg det og savnet det ikke. Vintervognpose er nok i massevis, jeg liker voksi city og voksi urban. 

Kjøp mest vanlige klær, body, bukse og pysjer. Trenger bare langermet. Også kan du kjøpe en fleecedress til høsten når det er litt varmere og en ulldress til vinteren, med votter og tøfler. Også noen luer etter årstid. Ullsokker er også fint, de har myke og gode til baby. 

Anonymkode: aab65...b63

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er gravid og har termin i helt i slutten av oktober. Hva bør jeg handle inn til baby? Hva slags klær bør jeg ha? Og har man vinterdress til nyfødte eller holder vintervognposen?

Anonymkode: 02b56...bae

Har termin i oktober selv. 

Har bodyer og bukser i ull, også et sett med ulldress, lue og votter. Vinter vognpose, ullpledd og bilstolpose. 

Vinterdress kjøper vi isåfall etterhvert, men opplevde ikke noe savn etter det sist. Babyen ligger mest i vognen uansett når vi er ute, sover mye og får mer ly for vær og vind 😊

Anonymkode: 6580e...b0a

Skrevet

Hele bodyer og bukser, gjerne noe i ull. Vinterdress har vi ikke brukt så mye her, når vi gikk på tur så lå de i pose i vogna og da er det for varmt med vinterdress etter min erfaring. eneste jeg tenker er om du skal ut og inn av bil som står litt unna, vi hadde bil i garasjeanlegg så det var ikke nødvendig her.

Jeg vil råde deg til å ikke kjøpe inn alt for mye i forkant vent og se hva du trenger og hva som er deres behov. Jeg kjøpte for eksempel inn flott regntrekk til vogna , men det viste seg at når det regnet så var vi aldri ute enten kjørte vi eller så ventet vi med turgåing til været bedret seg. Det er mange som kjøper inn masse de ikke trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...