Gå til innhold

Kjøpe Metacam uten resept?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid Metacam i kjøleskapet til mine dyr i tilfelle akutt behov, men ser nå at det begynner å bli gammelt. 
må man ha en konkret problemstilling for å få resept på Metacam? 
kan det evt kjøpes reseptfritt noe sted? 
evt i Sverige? 

Anonymkode: 143ca...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er reseptbelagt. Man må gjerne ha en problemstilling for å få resept av veterinær ja.

Anonymkode: 9b179...3f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har metacam men problemet til hunden er ikke så veldig alvorlig, hun er rett og slett gammel og kan halte litt i perioder.

Anonymkode: a7eee...bf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha resept i Sverige. 

Anonymkode: 5f5d5...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha en konkret problemstilling ja, det er ikke noe bedre for dyr enn for mennesker å gå på sterke smertestillende medisiner...

Det er like ulovlig å innføre reseptbelagte medisiner til dyr som til mennesker når man ikke har resept.

Anonymkode: 45ea2...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en som periodevis får vond rygg. Ved å gi det straks vi ser tegn klarer vi å stoppe "anfallet" mye raskere enn om han må gå med det frem til vi får tak i dyrlege. har derfor fått resept sånn at vi kan gi ved behov. Men dyrlegen vet jo da selvfølgelig at han har hatt problemer.  En venninne har en hund som nesten fremstår revmatisk og værsyk. Den viser tydelig mistrivsel og går stivt i perioder uten at dyrlegen finne noe galt. Den har også fått til å ha på lur :)

Anonymkode: 86e65...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...