AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #1 Skrevet 16. juni 2024 Er på dating apper og menn er veldig på for å seg ett ligg. Det er ingen spørsmål om annet enn hva slags kropp jeg har. Jeg er småfeit og gammel, men det er ikke ut til å stoppe dem gitt. Jeg skjønner ikke at det går han å ha å lite standard til noen man skal være så intim med? Hva med folk som røyker? Ikke vasker seg? ikke mentalt i vater? Jeg hadde aldri klart å ha sex med en mann med mindre jeg likte noe ved han og fant noe tiltrekkende med han og at kjemien var god. Er menn virkelig så forskjellig fra damer? Det florerer over alt på nettet av menn som virker og ha null standard og eneste målet er å få seg ett ligg? altså hvor bra er ett random ligg lissom uten noen form for connection. Det kan umulig bli mer enn tøm og røm??? Anonymkode: d1216...3ee 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #2 Skrevet 16. juni 2024 Det er vel så enkelt som at for menn er det verste som kan skje et dårlig ligg eller at dama ikke var fullt så fin som de trodde, ergo ikke så veldig farlig. Kvinner derimot, har en helt annen rekke med worst case scenarios... Så derfor er det nok ulikt. Anonymkode: c7f48...320 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #3 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er vel så enkelt som at for menn er det verste som kan skje et dårlig ligg eller at dama ikke var fullt så fin som de trodde, ergo ikke så veldig farlig. Kvinner derimot, har en helt annen rekke med worst case scenarios... Så derfor er det nok ulikt. Anonymkode: c7f48...320 Det er ikke sant da, menn kan jo også være med på å sette et barn til verden der de vil ha en form for forpliktelse livet ut. Anonymkode: 56b6f...141 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #4 Skrevet 16. juni 2024 Menn er enkle rett og slett. Jeg matcha med en fyr. Han er svensk, høy og mørk afrikaner. Veldig pen. Jeg liten rødhåret lubben og mange skavanker. Han vil møtes jeg vet ikke om jeg tør. pga han er en pen mann og hadde han vist hvordan jeg så it under klærne hadde han rømt. Men igjen så savner jeg sex og blir det one Night stand gjør det ingenting. 🤷♀️ Han er 41jeg 47 Anonymkode: 9cfc9...af7 1
Resignert Skrevet 16. juni 2024 #5 Skrevet 16. juni 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Menn er enkle rett og slett. Jeg matcha med en fyr. Han er svensk, høy og mørk afrikaner. Veldig pen. Jeg liten rødhåret lubben og mange skavanker. Han vil møtes jeg vet ikke om jeg tør. pga han er en pen mann og hadde han vist hvordan jeg så it under klærne hadde han rømt. Men igjen så savner jeg sex og blir det one Night stand gjør det ingenting. 🤷♀️ Han er 41jeg 47 Anonymkode: 9cfc9...af7 Svensk eller afrikaner? Det er vel ikke mulig å være begge deler? 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #6 Skrevet 16. juni 2024 Til ei jeg bare har tenkt å pule? Ca. ingen kvalifikasjoner. Hun må ha en vagina, være mellom 18-60 år gammel og ikke være mer enn ca. 40 kg overvektig (spørs litt hvordan fettet legger seg på kroppen og jo yngre hun er jo mer ok er overvekt). Er ganske kresen på damer jeg tar seriøst derimot. Da må hun være slank, feminin og ta godt vare på seg. Setter veldig høye krav til personlighet, hun må ha rett balanse av moro men ikke trashy. Nekter å date noe karriekvinne, ei noe trailer trash. Anonymkode: cde67...a00 3
Anonym90059005 Skrevet 16. juni 2024 #7 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er på dating apper og menn er veldig på for å seg ett ligg. Det er ingen spørsmål om annet enn hva slags kropp jeg har. Jeg er småfeit og gammel, men det er ikke ut til å stoppe dem gitt. Jeg skjønner ikke at det går han å ha å lite standard til noen man skal være så intim med? Hva med folk som røyker? Ikke vasker seg? ikke mentalt i vater? Jeg hadde aldri klart å ha sex med en mann med mindre jeg likte noe ved han og fant noe tiltrekkende med han og at kjemien var god. Er menn virkelig så forskjellig fra damer? Det florerer over alt på nettet av menn som virker og ha null standard og eneste målet er å få seg ett ligg? altså hvor bra er ett random ligg lissom uten noen form for connection. Det kan umulig bli mer enn tøm og røm??? Anonymkode: d1216...3ee Men kanskje tøm og røm faktisk er hva mange menn ønsker seg i ny og ne? Og hvis alternativet er å ikke ligge, så velger kanskje mange menn å senke standard for å få ligge av og til. I motsetning til mange damer som har for høy standard og er for kresne. Som igjen fører til at de kjekke mennene resirkuleres og ligger med veldig mange, mens en del menn aldri får sjansen. Er det bedre? 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #8 Skrevet 16. juni 2024 Ingen krav forutenom innen lovlighetens grenser og fruktbar. Anonymkode: 926ee...eab 1
brapp Skrevet 16. juni 2024 #9 Skrevet 16. juni 2024 Lovlig alder, ellers ingen krav. I mørket er alle katter grå 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #10 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Menn er enkle rett og slett. Jeg matcha med en fyr. Han er svensk, høy og mørk afrikaner. Veldig pen. Jeg liten rødhåret lubben og mange skavanker. Han vil møtes jeg vet ikke om jeg tør. pga han er en pen mann og hadde han vist hvordan jeg så it under klærne hadde han rømt. Men igjen så savner jeg sex og blir det one Night stand gjør det ingenting. 🤷♀️ Han er 41jeg 47 Anonymkode: 9cfc9...af7 Pen afrikaner?😳 Anonymkode: c7bd3...25e 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #11 Skrevet 16. juni 2024 Ts…. Ok da ble jeg litt klokere. Bra en har en fast partner da over laaang tid til å dekke disse behovene .. ser grunnen nå ut fra svarene her hvorfor fwb ikke er interessant lengre. Kjæreste er enda vanskeligere enn fwb. Og vil heller ikke ha no sambo. Men å føle seg sååååå low trash som mange menn ser på oss kvinner på er trist. Anonymkode: d1216...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #12 Skrevet 16. juni 2024 Så lenge hun gjør meg kåt så er det eneste som betyr noe, om jeg har lyst på henne så er hun åpenbart pen nok Anonymkode: 6d01d...b4f 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #13 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Til ei jeg bare har tenkt å pule? Ca. ingen kvalifikasjoner. Hun må ha en vagina, være mellom 18-60 år gammel og ikke være mer enn ca. 40 kg overvektig (spørs litt hvordan fettet legger seg på kroppen og jo yngre hun er jo mer ok er overvekt). Er ganske kresen på damer jeg tar seriøst derimot. Da må hun være slank, feminin og ta godt vare på seg. Setter veldig høye krav til personlighet, hun må ha rett balanse av moro men ikke trashy. Nekter å date noe karriekvinne, ei noe trailer trash. Anonymkode: cde67...a00 Mye enig i denne. Er det noe jeg ikke tåler, er det tegn til maskulinitet og grovhet. Må være kvinnelig og feminin,ellers er jeg ikke så nøye på rynker og litt flesk. Gift kan hun og være (men ikke med noen jeg kjenner), ikke mitt problem. Selvfølgelig skal hun ha normal hygiene, og være mentalt i vater. Anonymkode: 8657b...088 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #14 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke sant da, menn kan jo også være med på å sette et barn til verden der de vil ha en form for forpliktelse livet ut. Anonymkode: 56b6f...141 Joa, den kan være kjip. Men ikke verre enn å bli voldtatt, mishandlet, drept. Anonymkode: c7f48...320 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #15 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen krav forutenom innen lovlighetens grenser og fruktbar. Anonymkode: 926ee...eab Hvorfor må hun være fruktbar om det kun er for uforpliktende ligging? Anonymkode: c7f48...320 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #16 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pen afrikaner?😳 Anonymkode: c7bd3...25e Hva slags holdning er det der? Åh, så glad jeg har en normal mann, ikke en rasist. Anonymkode: d4337...898 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #17 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen krav forutenom innen lovlighetens grenser og fruktbar. Anonymkode: 926ee...eab Hvorfor fruktbar? Anonymkode: d78b3...628 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #18 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor fruktbar? Anonymkode: d78b3...628 Ja det lurte jeg på og😂.Trodde helst de ville unngå det. ts Anonymkode: d1216...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #19 Skrevet 16. juni 2024 -Puster for egen maskin, -har puls, -veier mellom 20 og 200kg, -alder mellom 16 og 90år, -og en kroppstemperatur mellom 35 og 40 grader celsius. -klarer å komme seg oppi senga på egenhånd. Vi er ganske kravstore. Anonymkode: e22ea...925
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #20 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Til ei jeg bare har tenkt å pule? Ca. ingen kvalifikasjoner. Hun må ha en vagina, være mellom 18-60 år gammel og ikke være mer enn ca. 40 kg overvektig (spørs litt hvordan fettet legger seg på kroppen og jo yngre hun er jo mer ok er overvekt). Er ganske kresen på damer jeg tar seriøst derimot. Da må hun være slank, feminin og ta godt vare på seg. Setter veldig høye krav til personlighet, hun må ha rett balanse av moro men ikke trashy. Nekter å date noe karriekvinne, ei noe trailer trash. Anonymkode: cde67...a00 bør ha bryster ogs¨å. vagina er et must.-) Anonymkode: ae510...468
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå