Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #1 Del Skrevet 13. februar 2006 Hjelp jeg er så sykt forvirra nå I helga traff jeg igjen en jeg "kjente" før, på en fest. Han viste meg veldig oppmerksomhet og interesse, og jeg føler at jeg er forelsket i han. Jeg tenker på han hele tida, sommerfuglene flakser i magen, og jeg tenker og tenker på om han er interessert eller om det bare var fyllerør. Jeg kjenner ene kompisen hans, som også var der i helga, og han påstår at han så det på han at han er interessert og at det begynte med en gang mens han fortsatt var edru. Han er i ett forhold som ikke er bra, han planlegger å gå ut av det. Men det stopper meg, da jeg ikke vil bryte inn i noe, samme hvor på randen det er. Jeg vet det stemmer, har selv hørt noen ikke koselige historier om det forholdet. Men som sagt, syns ikke det er riktig å begynne på noe når de fortsatt er sammen. Vet ikke hvor jeg vil med dette, må bare få det ut, dette er SLITSOMT!!! Har så lyst til å sende han mld, men tør ikke, er så utrolig redd for å drite meg ut hvis han ikke er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 14. februar 2006 #2 Del Skrevet 14. februar 2006 Syns ikke du skal sende melding så lenge du vet at han er i et forhold. La han være, også kan han evt. få komme til deg når han er ute av forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karro Skrevet 14. februar 2006 #3 Del Skrevet 14. februar 2006 Syns ikke du skal sende melding så lenge du vet at han er i et forhold. La han være, også kan han evt. få komme til deg når han er ute av forholdet. ← Vel, er litt uenig her. Syns du godt kan sende en melding, noe a'la "Hei, og takk for sist! Var hyggelig å treffe deg igjen! " (og kanskje litt til). Men noe sjekkemelding eller lignende der du viser at du er mer enn gjennomsnittlig interessert i hvordan han har det, det synes jeg ikke du skal sende. La ham komme ut av forholdet han nå har før du begynner med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuva Skrevet 14. februar 2006 #4 Del Skrevet 14. februar 2006 Synes du skal styre unna til han er ute av forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 14. februar 2006 #5 Del Skrevet 14. februar 2006 Vel, er litt uenig her. Syns du godt kan sende en melding, noe a'la "Hei, og takk for sist! Var hyggelig å treffe deg igjen! " (og kanskje litt til). Men noe sjekkemelding eller lignende der du viser at du er mer enn gjennomsnittlig interessert i hvordan han har det, det synes jeg ikke du skal sende. La ham komme ut av forholdet han nå har før du begynner med det. ← Hvorfor sjekke opp en som er i et forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*¤*Princess*¤* Skrevet 15. februar 2006 #6 Del Skrevet 15. februar 2006 Syns du skal vente til han dumper dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 15. februar 2006 #7 Del Skrevet 15. februar 2006 Syns du skal vente til han dumper dama ← Eller til dama dumper han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smella Skrevet 15. februar 2006 #8 Del Skrevet 15. februar 2006 Synes du skal holde deg unna til han er ferdig med det forholdet han allerede ER i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 16. februar 2006 #9 Del Skrevet 16. februar 2006 Hvorfor sjekke opp en som er i et forhold? ← Det er ikke så vanskelig å forstå, Seniorita. Les hva hun skriver, "Han viste meg veldig oppmerksomhet og interesse, og jeg føler at jeg er forelsket i han." Hun ble sjarmert i senk (g). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #10 Del Skrevet 27. februar 2006 Hjelp jeg er så sykt forvirra nå I helga traff jeg igjen en jeg "kjente" før, på en fest. Han viste meg veldig oppmerksomhet og interesse, og jeg føler at jeg er forelsket i han. Jeg tenker på han hele tida, sommerfuglene flakser i magen, og jeg tenker og tenker på om han er interessert eller om det bare var fyllerør. Jeg kjenner ene kompisen hans, som også var der i helga, og han påstår at han så det på han at han er interessert og at det begynte med en gang mens han fortsatt var edru. Han er i ett forhold som ikke er bra, han planlegger å gå ut av det. Men det stopper meg, da jeg ikke vil bryte inn i noe, samme hvor på randen det er. Jeg vet det stemmer, har selv hørt noen ikke koselige historier om det forholdet. Men som sagt, syns ikke det er riktig å begynne på noe når de fortsatt er sammen. Vet ikke hvor jeg vil med dette, må bare få det ut, dette er SLITSOMT!!! Har så lyst til å sende han mld, men tør ikke, er så utrolig redd for å drite meg ut hvis han ikke er interessert. ← Er det deg Anita? Det er nok meg du er forelsket i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 27. februar 2006 #11 Del Skrevet 27. februar 2006 Det er ikke så vanskelig å forstå, Seniorita. Les hva hun skriver, "Han viste meg veldig oppmerksomhet og interesse, og jeg føler at jeg er forelsket i han." Hun ble sjarmert i senk (g). ← Åh, ja men da taler det jo for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå