Gå til innhold

Har du vært utro uten at noe har vært galt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ofte når du leser om utroskap, så er det fordi partneren har vært fraværende, ikke vil ha sex, dere mister følelsene for hverandre etc. Men har du, mann eller dame, vært utro uten at noe har vært galt. Alt har vært perfekt. Dere elsker hverandre, dere har fantastisk sex, ingen planer om å forlate hverandre, alt er rett og slett en dans på roser. 

Hva gjorde at du likevel var utro?

Anonymkode: b94a3...66a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg var utro mot mannen fordi han ikke møtte meg emosjonelt. Men ellers kunne jeg egentlig ikke klage.

Problemet ble større da jeg først var utro, fordi det var en meget erfaren mann som viste meg så mye mer om sex og nytelse. 
 

Fortalte mannen min om hva jeg hadde gjort, og sa jeg forsto om han ville gå i fra meg. Men han ville ikke gi slipp på det vi har bygd og har sammen, han ville heller lære det han andre hadde gjort, slik at han kunne bli like flink.

Etter dette har vi det mye bedre enn på noen gang og jeg har aldri hatt behov for å tenke å gjøre noe slikt igjen. Dette er 12 år siden nå, vi er gift og har barn. 

Anonymkode: 37d8d...5b0

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en som var utro mot meg, men vi hadde det veldig bra, og sex flere ganger om dagen. Men han var litt den stygge andungen, som ble til en svane. Så han hadde dårlig selvtillit, og var virkelig ikke vant til oppmerksomhet. Så begynte han og få mye oppmerksomhet fra pene damer, noe han aldri hadde fått før. Så tror det er derfor han var utro. 

Anonymkode: 34335...1f6

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Men har du, mann eller dame, vært utro uten at noe har vært galt. Alt har vært perfekt. Dere elsker hverandre, dere har fantastisk sex, ingen planer om å forlate hverandre, alt er rett og slett en dans på roser. 

Hva gjorde at du likevel var utro?

Hun var pen, tilgjengelig og var opptatt av sex. Kvinner som er opptatt av sex, genuint interessert i det, er tiltrekkende. Jeg ville oppleve henne. 

Det var en selvfølgelighet i sexen. Ingen flauhet, ikke noe stress, bare kåthet. Måten hun tok initiativ til anal på, som en helt naturlig del av å knulle, fascinerte. Jeg møtte henne fire ganger.

Anonymkode: ea9ad...c54

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så bedriten ville jeg aldri vært uansett hvordan forholdet hadde vært. 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (2 timer siden):

Nei, så bedriten ville jeg aldri vært uansett hvordan forholdet hadde vært. 

I så fall trenger du ikke å svare i denne tråden. Det ble stilt et spørsmål, som noen svarer på - oppriktig og velbegrunnet.

Hvis andre skal komme og slå dem i hodet med karakteristikker, vil jo folk slutte å svare på mer ubehagelige spørsmål eller delta i debatter der de forteller om ting som ikke er så sympatiske.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Jeg har vært drøy og gått over streken på snap med en mannlig bekjent..vi er begge opptatte på hver vår kant. Men det er bare noe med han og vår relasjon som gjør meg ekstremt kåt. Har ikke tenkt å møte han fysisk, skal i alle fall prøve å ikke gjøre det…men vi har sex på snap ( i mangel på andre ting å kalle det) 

hjemme er alt bra, fin mann på alle måter, litt lite oppmerksomhet fra han kanskje. Og jeg har litt mer lyst enn han, men vi har mye sex. 
han aner ingenting av det som foregår på sosiale medier…

 

Anonymkode: a6da1...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ONS med en kollega på jobbseminar. Høy promille var det som utløste det. 

Anonymkode: be55a...f93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utro og angret helt sykt etterpå. Var ikke noe galt i forholdet, handlet mer om meg. 

Jeg var i 20-årene, på en treukers lang ferie, det var mye fest og alkohol, høy partystemning og mange vakre mennesker på samme sted. Kombinasjonen med at jeg var usikker og trengte bekreftelse ble en perfekt storm. 

Anonymkode: 1f7ee...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 19.24):

Hadde ONS med en kollega på jobbseminar. Høy promille var det som utløste det. 

Anonymkode: be55a...f93

Dette er min største frykt. Mannen er flere ganger i året på helgeseminar med jobben der hele konsernet møtes. Fri flyt av gratis alkohol.  

Han er absolutt ikke mannen til å være utro, men skulle det skjedd er det som du beskriver. 

Angrer du? Fortalte du det til partner?

Anonymkode: da340...0f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven

Ja, men på en måte kan man sa at det var meg det var noe galt med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg aldri vært utro, men har vært nær noen få ganger og fellesnevneren er at det var mye alkohol involvert og kvinnene har blitt mer pågående når de fant ut at jeg var opptatt.

Om jeg var like mye ute på byen som når jeg var singel frykter jeg at jeg hadde gått meg på en smell eller en to over en lang nok tidslinje.

Anonymkode: 4e1ff...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Dette er min største frykt. Mannen er flere ganger i året på helgeseminar med jobben der hele konsernet møtes. Fri flyt av gratis alkohol.  

Han er absolutt ikke mannen til å være utro, men skulle det skjedd er det som du beskriver. 

Angrer du? Fortalte du det til partner?

Anonymkode: da340...0f3

Jeg fortalte det ikke til partner. Det er sikkert 15 år siden nå. Vi er fortsatt sammen, og det har ikke skjedd siden. 

Anonymkode: be55a...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/16/2024 at 10:57 AM, AnonymBruker said:

Ja, jeg var utro mot mannen fordi han ikke møtte meg emosjonelt. Men ellers kunne jeg egentlig ikke klage.

Problemet ble større da jeg først var utro, fordi det var en meget erfaren mann som viste meg så mye mer om sex og nytelse. 
 

Fortalte mannen min om hva jeg hadde gjort, og sa jeg forsto om han ville gå i fra meg. Men han ville ikke gi slipp på det vi har bygd og har sammen, han ville heller lære det han andre hadde gjort, slik at han kunne bli like flink.

Etter dette har vi det mye bedre enn på noen gang og jeg har aldri hatt behov for å tenke å gjøre noe slikt igjen. Dette er 12 år siden nå, vi er gift og har barn. 

Anonymkode: 37d8d...5b0

Du er fysisk utro fordi mannen din ikke møter deg emosjonelt? Hører du hvor irrasjonelt dette er? Det har jo ingen sammenheng. Du var antageligvis fysisk utro fordi du hadde LYST å være fysisk utro. Fordi det er spennende, pirrende og hærlig å treffe noen nye. Også har du rasjonalisert det med å fortelle deg at mannen din ikke tilfredstiller deg emosjonelt. Som antageligvis også er like mye på din kappe.

Anonymkode: 98569...fec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (15 timer siden):

Ja, men på en måte kan man sa at det var meg det var noe galt med

På hvilken måte da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/16/2024 at 10:57 AM, AnonymBruker said:

Problemet ble større da jeg først var utro, fordi det var en meget erfaren mann som viste meg så mye mer om sex og nytelse.

Fortalte mannen min om hva jeg hadde gjort, og sa jeg forsto om han ville gå i fra meg. Men han ville ikke gi slipp på det vi har bygd og har sammen, han ville heller lære det han andre hadde gjort, slik at han kunne bli like flink.

Etter dette har vi det mye bedre enn på noen gang og jeg har aldri hatt behov for å tenke å gjøre noe slikt igjen. Dette er 12 år siden nå, vi er gift og har barn. 

Anonymkode: 37d8d...5b0

Du var smart nok til å gøre det i tide tror jeg, både prøve og si fra. Og så hadde du en mann som tok det som en .. Mann. (Den var litt for opplagt..) Jeg skulle veldig gjerne visst mer om hva og hvordan han, du og dere kom videre fra dagen da du fortalte. Jeg vil tro mye av årsaken til suksess var at han var mer interessert enn han hadde gitt uttrykk for eller selv vært klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 10.57):

Ja, jeg var utro mot mannen fordi han ikke møtte meg emosjonelt. Men ellers kunne jeg egentlig ikke klage.

Problemet ble større da jeg først var utro, fordi det var en meget erfaren mann som viste meg så mye mer om sex og nytelse. 
 

Fortalte mannen min om hva jeg hadde gjort, og sa jeg forsto om han ville gå i fra meg. Men han ville ikke gi slipp på det vi har bygd og har sammen, han ville heller lære det han andre hadde gjort, slik at han kunne bli like flink.

Etter dette har vi det mye bedre enn på noen gang og jeg har aldri hatt behov for å tenke å gjøre noe slikt igjen. Dette er 12 år siden nå, vi er gift og har barn. 

Anonymkode: 37d8d...5b0

Så lærdommen er å være utro når man ikke er fornøyd med partneren og fortelle partneren at man har vært utro slik at partneren kan endre seg? 

Anonymkode: 6cd53...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Irak skrev (2 timer siden):

På hvilken måte da? 

Det er galt å være utro bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så lærdommen er å være utro når man ikke er fornøyd med partneren og fortelle partneren at man har vært utro slik at partneren kan endre seg? 

Anonymkode: 6cd53...e44

Det er ganske teit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har det bra på alle måter med samboer. Og så treffer jeg en som jeg ikke vil ha et liv sammen med, men som jeg haren utrolig seksuell kjemi med. 

Anonymkode: 3827b...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...