AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #21 Skrevet 18. juni 2024 Jeg velger et hotell som ligger i nærheten av en jernbanestasjon. Anonymkode: f73cc...bdb
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #22 Skrevet 19. juni 2024 Johan uten land skrev (På 16.6.2024 den 12.06): Bruker i all hovedsak Booking for å orientere meg. Synes grensesnittet er mye bedre enn Hotels.com. Men booker hos Hotels.com om de er billigere, noe som har skjedd en del i det siste... Sjekker også alltid med hotellet direkte, men som regel er det dyrere der. Så vidt jeg vet har de vel ikke lov til å ta lavere pris så lenge de er på noen av disse sidene. Selv går jeg etter beliggenhet og pris, stort sett. Bryr meg mindre om rommet er stort eller lite. Dog foretrekker jeg helt klart nyere hotell og skyr unna gamle hoteller med veldig tunge møbler og veldig mye støvsamlere... Leter også alltid etter hotell med badekar om jeg skal på ferie - for pleier å bruke 1-2 timer om ettermiddagen før middag å ta et skikkelig karbad. Anonymkode: 40754...bd8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #23 Skrevet 19. juni 2024 1)Beliggenhet. 2) Leser anmeldelser og velger bort hoteller med mange negative vurderinger. 3)Prisnivå. Anonymkode: 8cb52...185
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå