Gå til innhold

Hvilken klesstil er innafor når man er rundt 40?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker ikke å kle meg for ungdommelig men heller ikke kjerring. Jeg er slank 1.70 høy om det har noe å si.

Anonymkode: d664f...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du kan gå i akkurat hva du vil. 40 er ikke «gammelt» lenger. 

Anonymkode: 6ac05...16a

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går stort sett i olabukser, t-skjorter eller skjorte/bluse

Anonymkode: 92342...41e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som helst du liker, tenker jeg. 

Anonymkode: d664b...6d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kle deg i det du føler deg vel i og som kler din kroppsfasong. Liker du kjoler gå i det, skjørt? Eller er du en bukse kvinne?

Jeg nærmer meg din aldre og kler meg i akkurat hva jeg vil. Er ca 166, med timeglass figur. Vipper mellom str M og S. Jeg bruker mye kjoler og kjørt. Alt fra lange maxi skjørt, til korte miniskjørt, tettsittende kjoler, crop gensere, oversize Kashmir cardigan, bruker knapt bukser men de få gangene jeg bruker det er de løse.

Jeg er opptatt av materiale og snitt på klærne. Tilpasser min personlige stil til trendbilde uten å følge trendene slavisk kun små oppdateringer og tilpasninger så jeg ikke ser utdatert ut. Klassiske plagg går aldri av moten.

Personlig klarer jeg ikke alle disse blomster kjolene med, alværsjakke og skinny jeans.

Mine nyeste kles kjøp er adidas samba sko, klassiske sorte skinnsandaler, en baggy denim shorts, 2 mini boble skjørt, lin t-skjorter, midi lin kjole med dyp utringning og splitt og 2 kaftan kjoler i bomull.

Anonymkode: fe4d4...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er "bare" 34 da, men jeg tenker heller på hva som kler kroppen min enn hva som er passende for alderen min. Styrer selvfølgelig unna minishorts, dyp utringning osv på jobb, men ellers er stilen min klassisk med innslag av det som er hot i moteblogg akkurat da. Heklede overdeler er f.eks in nå, så da kan jeg bruke det og jeans, som et eksempel. Stripete overdeler har også vært in, da har jeg brukt det og jeans. Jeg har både skinny jeans (som kroppen min kler godt) og mer baggy jeans. Jeg har også enkelte bukser av annet stoff, typ dressbukse lignende, uten at det helt er dressbukse. 

Anonymkode: c6426...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er "bare" 34 da, men jeg tenker heller på hva som kler kroppen min enn hva som er passende for alderen min. Styrer selvfølgelig unna minishorts, dyp utringning osv på jobb, men ellers er stilen min klassisk med innslag av det som er hot i *moteblogg akkurat da. Heklede overdeler er f.eks in nå, så da kan jeg bruke det og jeans, som et eksempel. Stripete overdeler har også vært in, da har jeg brukt det og jeans. Jeg har både skinny jeans (som kroppen min kler godt) og mer baggy jeans. Jeg har også enkelte bukser av annet stoff, typ dressbukse lignende, uten at det helt er dressbukse. 

Anonymkode: c6426...a11

*Autocorrect! Motebildet 

Anonymkode: c6426...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en elsk på behagelige midi og maxi skjørt. Er rundt samme alder. Bruker forskjellige overdeler til utfra anledning. Silke eller lin t-shorter nå om sommeren for en hverdags look. Og penere topper, gjerne blonder uten ermer for mer edgy og pyntet stil.

Bruker mer mini skjørt om vinteren og høsten. Da i kombinasjon med støvletter, ull, kasmir og lang kåpe.

Anonymkode: fe4d4...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også førti. Er liten og petit, så kroppsmessig funker det meste.

Jeg liker å følge trenger og glad i stil og mote. Ser ikke problemet med å følge trender som voksen, men man må jo gjøre det med litt mer finesse og stil. Har du ripped jeans, sørg for en classy bluse. Går du i korte shorts, ikke ta på magetopp ol.

Skal man kle seg "ungdommelig" som voksen bør sko og tilbehør være av kvalitet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haremsbukse.Jeg bruker det i en alder av 50.Folk stirrer og ler men bryr meg svært lite😁

Anonymkode: b00c4...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...