AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #1 Skrevet 15. juni 2024 En venn av meg har blitt sammen med eksen min. Vi var sammen i 6 år. Han er ikke akkurat kompis, men jeg har kjent han i mange år. Jeg har kjent han mye lenger enn jeg har kjent eksen. Jeg fikk høre det når en felles venn nevnte det. Så han turte ikke å fortelle meg det selv. Jeg syns det er jævlig dårlig gjort, men han mener han ikke trengte å fortelle det til meg. Hva syns dere? Anonymkode: 76348...d4f 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #2 Skrevet 15. juni 2024 Veldig kjipt 😔 Men hold ut, en dag i fremtiden er dette bare denne teite tingen som hende en gang i tiden, å da har du det forhåpentligvis det så fint med noen andre at du er glad for at det ble som det ble. Anonymkode: 3559d...433 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #3 Skrevet 16. juni 2024 Like greit å vente med å si noe, for å se hvordan det går. Det er uansett ikke din sak. En eks er en eks. Anonymkode: abfa5...615 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #4 Skrevet 16. juni 2024 Dårlig gjort at han ble sammen med henne, eller at han ikke fortalte det? Uansett; din kraftige negative reaksjon her KAN jo tyde på at du ikke er helt ferdig med hen og han derfor kvier seg for å fortelle? Anonymkode: 57513...fa6
AlternativX Skrevet 16. juni 2024 #5 Skrevet 16. juni 2024 Hvis det er 2 mnd siden dere slo opp, så er det kanskje litt dårlig gjort. Er det derimot 10 år... Hvorfor er du skuffet? Min venninne er gift med min eks, kunne ikke brydd meg mindre! 1 1
Gjest T-AA Skrevet 16. juni 2024 #6 Skrevet 16. juni 2024 Da har du fått en eks-venn også. Trasig, jeg skjønner det altså.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #7 Skrevet 16. juni 2024 Broes before hoes er det noe som heter. Man holder seg unna venners ekser. Han der hadde ikke jeg sett på som kompis lenger. Anonymkode: 5928b...aa4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #8 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): En venn av meg har blitt sammen med eksen min. Vi var sammen i 6 år. Han er ikke akkurat kompis, men jeg har kjent han i mange år. Jeg har kjent han mye lenger enn jeg har kjent eksen. Jeg fikk høre det når en felles venn nevnte det. Så han turte ikke å fortelle meg det selv. Jeg syns det er jævlig dårlig gjort, men han mener han ikke trengte å fortelle det til meg. Hva syns dere? Anonymkode: 76348...d4f Helt ok. Ingen meldeplikt overfor deg har han heller. Anonymkode: 5f29e...b85 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #9 Skrevet 16. juni 2024 Jeg skjønner ikke problemet. Det er vanlig å finne seg kjæreste i egen krets, og jeg har sett utallige ganger at venner kan ha hatt samme kjæreste opp gjennom. Helt uproblematisk så vidt jeg har sett. Anonymkode: 15b3f...54b 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #10 Skrevet 16. juni 2024 Han hadde ikke vært kompis her lenger Anonymkode: dea22...d3d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #11 Skrevet 16. juni 2024 Du skriver jo at han ikke er en kompis? Anonymkode: dc653...11b 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #12 Skrevet 16. juni 2024 Jeg FATTER ikke at folk i det hele tatt skal ha noen meninger om hva en eks gjør og hvem pokker denne blir sammen med. Kompis eller ikke. Hva faen får dere til å tro at dere kan bestemme over hva andre mennesker frivillig gjør med livene sine??? Snevre, stakkars smålige folk. Anonymkode: 308e8...bfa 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #13 Skrevet 16. juni 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg FATTER ikke at folk i det hele tatt skal ha noen meninger om hva en eks gjør og hvem pokker denne blir sammen med. Kompis eller ikke. Hva faen får dere til å tro at dere kan bestemme over hva andre mennesker frivillig gjør med livene sine??? Snevre, stakkars smålige folk. Anonymkode: 308e8...bfa Kanskje det handler litt om respekt? "Har du noe imot at jeg blir sammen med eksen din som du var sammen med i flere år?" "Jeg skal ta med eksen din på steder hvor vi møtes så du er nødt til å se hun som slo deg flere ganger" "Jeg skal ta med den personen du hater mest i hele verden slik at du aldri kommer til å bli helt kvitt henne" Mulig at jeg er smålig, men jeg vil heller suge pikken til Putin enn å se den dama igjen. Anonymkode: 76348...d4f
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #14 Skrevet 16. juni 2024 Vel, to kompiser henger sammen for de er like på mange områder, og dere har lik damesmak. Er du ikke over henne, eller er du redd hun skal utlevere deg til ham? Anonymkode: f05b5...22b 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #15 Skrevet 16. juni 2024 Hadde han vært en kompis så hadde jeg skjønt at du ble skuffet, men han er jo ikke en kompis så ser ikke helt problemet? Anonymkode: eab03...969 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #16 Skrevet 16. juni 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Vel, to kompiser henger sammen for de er like på mange områder, og dere har lik damesmak. Er du ikke over henne, eller er du redd hun skal utlevere deg til ham? Anonymkode: f05b5...22b Jeg syns bare det var dårlig gjort at han ikke fortalte meg det. Han kunne ha snakket med meg, i stedet for at jeg skulle få høre det av noen andre. Anonymkode: 76348...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #17 Skrevet 16. juni 2024 Just now, AnonymBruker said: Hadde han vært en kompis så hadde jeg skjønt at du ble skuffet, men han er jo ikke en kompis så ser ikke helt problemet? Anonymkode: eab03...969 Ikke kompis, men bekjent i 15-ish år. Anonymkode: 76348...d4f
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #18 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke kompis, men bekjent i 15-ish år. Anonymkode: 76348...d4f Som sagt, han er ikke en kompis så ser ikke problemet. Anonymkode: eab03...969
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #19 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): En venn av meg har blitt sammen med eksen min. Vi var sammen i 6 år. Han er ikke akkurat kompis, men jeg har kjent han i mange år. Jeg har kjent han mye lenger enn jeg har kjent eksen. Jeg fikk høre det når en felles venn nevnte det. Så han turte ikke å fortelle meg det selv. Jeg syns det er jævlig dårlig gjort, men han mener han ikke trengte å fortelle det til meg. Hva syns dere? Anonymkode: 76348...d4f Er i en lignende situasjon selv, men jeg ville her vært eksen din. Ungdomskjæresten min og meg var sammen i 2 år da, fra jeg var 18-20. Så fikk jeg mann og barn, ble «skilt» etter rundt 12 år. Nå har jeg funnet en ny mann, som tilfeldigvis er en kompis av ungdomskjæresten. Syns det var rart i starten, og jeg tenkte ikke på denne andre mannen som noe annet enn en bekjent frem til vi stadig støtte på hverandre igjen og igjen. Plutselig kom vi i prat, og hadde tydelig kjemi. Dette er en fyr jeg aldri ville tenkt meg ut eller sett ekstra på pga. tilknytningen til ungdomskjæresten. Men etter en stund så tror jeg vi begge forsto at det var noe mer? Ville vært trist å la ekte kjærlighet gå, av hensyn til en tidligere kjæreste som heller ikke er så mye sammen med kompisen lenger… Håper og tror det ville vært ønsket at kompisen også skulle finne kjærligheten, til tross for at det var hans eks. Selv er han gift og har barn, så regner med han har det bra selv! Anonymkode: c1ac5...c5c 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #20 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kanskje det handler litt om respekt? "Har du noe imot at jeg blir sammen med eksen din som du var sammen med i flere år?" "Jeg skal ta med eksen din på steder hvor vi møtes så du er nødt til å se hun som slo deg flere ganger" "Jeg skal ta med den personen du hater mest i hele verden slik at du aldri kommer til å bli helt kvitt henne" Mulig at jeg er smålig, men jeg vil heller suge pikken til Putin enn å se den dama igjen. Anonymkode: 76348...d4f Bare å bestille tur til Russland. God tur, og kos deg 👍 Anonymkode: ac14c...faf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå