Jasmm Skrevet 15. juni 2024 #1 Skrevet 15. juni 2024 Jeg er i et fast forhold, hvor den eneste prevensjonen vi bruker er kondom. Vi er veldig forsiktige, men vi vet risikoen det kommer med å bare bruke kondom. Etter sein mensen, så fikk jeg 3 dager etter antatt blødning brun utflod i 1 dag. Fikk alle mensen symptomer før dette, men har lest at dette kan være festningsblødning. Tok i frykt derfor en graviditetstest midt på dagen som viste negativt. Vet at man burde ta testen om morgenen, men klarte ikke vente i nervøsitet. Nå har det gått 2 uker ca siden den testen og har enda ikke fått mensen. Har nesten gått 2 mnd uten mensen nå. Har også historikk med manglende mensen fra før (mulig PCOS), noe jeg ikke tenkte over før jeg ble mer seksuellt aktiv, noe som også gjør at jeg tviler på at jeg er gravid. Har gått 6mnd uten mensen på det lengste. I hele denne perioden har jeg også følt meg oppblåst og press i nedre del av magen. Har dere erfaring med brun utflod eller denne type situasjon?
mommyaka Skrevet 16. juni 2024 #3 Skrevet 16. juni 2024 Om du har pcos er det normalt at man får mens i hytt og pine...og at man spotter og får litt gammel blod innimellom. Brun blod er ikke festeblødning. Om det er 2-3 uker siden dere hadde sex og negativt test er du ikke gravid. Da er det bare pcos som gjør at du ikke får mens np
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #4 Skrevet 16. juni 2024 Ta en ny test. Vil tro du ikke er gravid, men greit å sjekke. Anonymkode: 42035...843
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå