AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #1 Skrevet 15. juni 2024 Har en på jobben som jeg jobber med innimellom. Ikke sånn veldig ofte, men de gangene føler jeg at vi har så utrolig bra kjemi. Utrolig hyggelig, ler masse sammen og generelt gøy. Men.. jeg er ti år eldre enn ham. Det er vel tvilsomt at han trives med meg mer enn som en kollega? Han har ikke addet meg på sosiale medier. Anonymkode: d4a97...5ca
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #2 Skrevet 15. juni 2024 Aldri lurt å rote med en kollega uansett hvor hyggelige de er. Blir ofte ikke greit for de andre på jobben. Anonymkode: ddd48...49c 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #3 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Aldri lurt å rote med en kollega uansett hvor hyggelige de er. Blir ofte ikke greit for de andre på jobben. Anonymkode: ddd48...49c Det er nok veldig sant, men noen ganger er det digg bare å drømme selv om det ikke blir noe mer 😁 Anonymkode: d4a97...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #4 Skrevet 21. juni 2024 Helt normalt å trives med kollegaer på jobb. Når man først har det skal man ligge med alle kollegaer liksom?🤣 jeg jobber med bare menn nesten, og jeg ler og har det gøy med de, sprer meg ikke for dem for det. Synes det er bra at man har godt arbeidsmiljø. Anonymkode: bd6fc...db4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå