AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Del Skrevet 15. juni Neida, jeg blir ikke høy på meg selv. Ville bare dele hvor lite som skal til for å gjøre andre glad. Jeg bruker uniform på jobb, vi alle er like og vi er blant masse folk hver eneste dag. Jeg har vært lenge syk, så jobb har vært vanskelig og komme tilbake er veldig tøft. Så kommer både eldre og yngre bort til meg å forteller meg hvor flott jeg er, at den uniformen virkelig kledde meg, for en nydelig flette du har i håret, takk for at du er så blid osv. I dag hadde jeg ikke mindre enn 5 stykk i løpet av 8 timer som ga meg gode komplimenter, og jeg får virkelig trent på å ta de i mot for det er jeg ikke flink til. Det skal så lite til for å gjøre dagen til andre bra, så jeg har blitt inspirert å øver på å gi komplimenter og være en godt medmenneske også til de som er totalt fremmede Alle disse menneskene har klart å snudd det at jeg gruer meg til jobb til at jeg gleder meg. Det er så mange fine der ute Er du flink til å gi komplimenter til fremmede? Anonymkode: 36e46...add 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Del Skrevet 15. juni Ja jeg liker å gi komplimenter til både kjente og ukjente 😊 Anonymkode: d366f...9fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Neida, jeg blir ikke høy på meg selv. Ville bare dele hvor lite som skal til for å gjøre andre glad. Jeg bruker uniform på jobb, vi alle er like og vi er blant masse folk hver eneste dag. Jeg har vært lenge syk, så jobb har vært vanskelig og komme tilbake er veldig tøft. Så kommer både eldre og yngre bort til meg å forteller meg hvor flott jeg er, at den uniformen virkelig kledde meg, for en nydelig flette du har i håret, takk for at du er så blid osv. I dag hadde jeg ikke mindre enn 5 stykk i løpet av 8 timer som ga meg gode komplimenter, og jeg får virkelig trent på å ta de i mot for det er jeg ikke flink til. Det skal så lite til for å gjøre dagen til andre bra, så jeg har blitt inspirert å øver på å gi komplimenter og være en godt medmenneske også til de som er totalt fremmede Alle disse menneskene har klart å snudd det at jeg gruer meg til jobb til at jeg gleder meg. Det er så mange fine der ute Er du flink til å gi komplimenter til fremmede? Anonymkode: 36e46...add Jeg komplementere når jeg ser noen fine sko, jakke skjørt osv. Var i Stavanger å så en mor og en tenårings datter. Hun hadde knall grønt hår. Men det var så stilig at jeg måtte si noe. Både mor og datter ble positivt overrasket og smilte når jeg gikk. Liker å glede andre på den måten ☺️☺️☺️ Anonymkode: 830a9...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 15. juni #4 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du flink til å gi komplimenter til fremmede? Anonymkode: 36e46...add Fantastisk! Jeg er flink til å gi komplimenter når jeg har kjæreste, men er ikke flink til å gi komplimenter ellers. Og særlig ikke til fremmede. Og ihvertfall ikke til fremmede kvinner. Sistnevnte litt fordi jeg ikke ønsker å gjøre noen ille berørt eller skape inntrykk om at jeg har baktanker eller noe slikt. Jeg er dog en mann med tålige riktig innstilte sosiale antenner, men jeg har ærlig talt blitt miljøskadet av den overtenkende og polariserte tiden vi lever i. Så jeg byr ikke på. I grunn er jeg rik på komplimenter ettersom jeg har øye for detaljer, f.eks relatert mot service, vennlighet, smil, antrekk og utseende, men jeg tenker da komplimentene inni meg, og deler de ikke. Jeg har kompensert manglende komplimenter med mer tilstedeværelse, smil og hyggelighet. Kanskje jeg bør legge i den lille ekstra setningen også? For TS har rett, komplimenter utgjør den ekstra forskjellen. F.eks til kassadama på butikken, og bytte ut "takk, ha det bra!" med noe mer personlig ala "Takk for en hyggelig handel, det er en fryd å være kunde hos deg. Ha en fin dag!", og så forlate. Er det greit nok, eller for nøytralt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg komplementere når jeg ser noen fine sko, jakke skjørt osv. Var i Stavanger å så en mor og en tenårings datter. Hun hadde knall grønt hår. Men det var så stilig at jeg måtte si noe. Både mor og datter ble positivt overrasket og smilte når jeg gikk. Liker å glede andre på den måten ☺️☺️☺️ Anonymkode: 830a9...2de Hvordan komplementerte du antrekkene? Anonymkode: 6438c...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå