Gå til innhold

Hadde dere betalt 16000 kr ekstra for all inclusive?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Valgte det en uke med min sønn på 10 år, frokost var bra, vi hadde aldri gått på resturant hver morgen, da hadde det blitt knekkebrød på rommet, gutten kunne hente pizza/hamburger/is og drikke når det passet han. Gode lunsjer og god middag. Vi digget å kunne prøve ny dessert hver dag. Jeg kunne hente meg ett glass rosevin når jeg hadde lyst på det. Da jeg kom jeg sjekket jeg konto, hadde brukt 1500,- på turen. 

Anonymkode: 7d762...f67

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, det hadde jeg aldri giddet. Det er jo kjedelig å være på hotellet hele dagen. Jeg hadde heller utforsket området og gått på restauranter. All inclusive binder dere til hotellet. Og ja, jeg har barn og har reist med barn til Syden også.

Anonymkode: 32ee3...057

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Vi skal til Mallorca for 24000 hotell og fly. 

Kan velge all inclusive men blir tilegg på 16000 kr. 

Verdt det? 

Anonymkode: 78147...5d1

No way. Vi reiser ikke på tur for å tilbringe hele tiden på et hotell pluss at når vi er er på ferie på steder som er avhengig av turismen så støtter vi heller lokalbefolkningen enn hotelleiere.

Anonymkode: b20ac...5e5

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du har ikke barn skjønner jeg. 

Anonymkode: 74314...e80

Jeg har barn oh er enig! All inklusive er ikke noe for oss

Anonymkode: 52e32...198

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lurer litt på om det burde blitt bygget noe som SNØ på Lørenskog, bare kalt det SOL. Fylt på med kunstige sandstrender med solarium, dyre rom og dyr mat og ingenting utenfor stranda/soverommet/restauranten. Ser for meg at mange nordmenn hadde bestilt. 

Anonymkode: 1c3d0...a62

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huff det var mye. Og virkelig ikke verdt det spør du meg. Kanskje halvpensjon er bedre??

Anonymkode: fed45...ecf

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det hadde jeg ikke gjort. Men tenker det kommer veldig an på barna, spiser de alt? Er de kresne og «vanskelig» å ha med på restaurant eller er de faktisk vant med å gå ut å spise , sitte pent, vente på maten, spise det de har bestilt osv? Dumt å kaste bort masse penger på restaurantbesøk om det bare ender med stress og sultne barn som ikke liker det de bestiller. 

Anonymkode: e5ef4...336

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Husk at det blir dyrt å spise tre måltider til dagen, pluss all drikke. Mallorca er ikke billig! 

Anonymkode: 53741...a11

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det var mye. Ville heller valgt halvpensjon så får dere testet litt utenfor hotellet også. 

Anonymkode: 6b15a...68f

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Husk at det blir dyrt å spise tre måltider til dagen, pluss all drikke. Mallorca er ikke billig! 

Anonymkode: 53741...a11

Hvor er det billig nå mener du da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jo, da. De er bare vant til å være med på restauranter, og er heldigvis ikke kresne. 

Anonymkode: f8c56...de0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, det har jeg. Men har kun 1 barn.

Anonymkode: c8c38...14e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer jo helt ann på hva slags ferie du ønsker. Jeg ville takket, nei takk. Samme med barne mitt, vi er ikke typen til å reise langt også kun være på et hotell område og spise kun maten hotellet tilbyr. Selv når vi drar på Bade ferie. Synes inkludert hotell frokost er praktisk. Noe mer enn det nei takk.

Viss jeg trengte få ned penge bruken ville jeg heller valgt et hotell med mini kjøkken eller leid en leilighet og laget min egen mat.

Anonymkode: 0a383...0cc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

2 voksne og 2 barn. 4 og 6 år.

Blir nok værende på hotellet, på stranda og finner nok på noe aktiviteter rundt om.  1 uke. 

vi har tenkt å spise på restaurant utenfor hotellet også.

Tror det valget da handler om hva dere vil eller ikke. Er selvsagt usannsynlig at en 4-åring spiser for 4000 kr på en uke. Så økonomisk sett lønner det seg neppe. Vi tar allikevel all invlusive på Mallorca i juli, 2 barn, 2 voksne, barna er 6 og 8 år. De kommer til å flytte inn i bassengene og knapt komme ut på en uke, så jeg gidder ikke stresse med at vi skal ut å spise. Denne ferien er på deres premisser, så da blir det all invlusive, ekstremt mye bassengtid og lite annet spennende. Absolutt verdt det for oss akkurat denne gangen. Da de var mindre var vi alltid ute og spiste hver dag, først i fjor, 5 og 7 år at det faktisk ble litt stress forsi de ikke fantes interessert i å bruke tid på det… innså at vi var på vei inn i en annen fase rett og slett, der all inclusive passer ypperlig :) 

Anonymkode: 90b21...d32

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke noe for oss, men kommer an på hvilken ferie dere ønsker. Dyrt nok var det, men mange som syns det er verdt det for å ha mat tilgjengelig hele tiden.

Anonymkode: c6792...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Har reist masse med barn, både mens de var små og også som  tenåringer, men har aldri bodd på all-inclusive. Barna har likt å prøve forskjellige restauranter, og siden vi ofte har leid leiligheter eller hus,  har vi spist frokost "hjemme". Lunch og middag har vi spist ute,  men da de var små, lagde vi ofte matpakker som vi tok med på stranda.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vurderte det da ungene var små men endte opp med kun frokost inkludert. Mener å huske at det da kosta 12.000 for all inclusive i 2 uker. 
Vi reiste med ving og ungene spiste gratis på hotellets restaurant så lenge voksne også kjøpte noe. 
Etter 2 uker på ferie hvor det var kjøpt både leker, tatt spa, trening, barneklubb osv, hadde vi brukt mindre enn med all inclusive.

Anonymkode: 71dd9...662

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi valgte all inklusive i år når vi skal til Mallorca. Første gang for alle sammen.

Har kun en 13 åring men hun er kresen og merket at hun ikke har fornøyd med maten når vi var i Sicilia i fjor (!!!). Det var så mye styr, sure fjes og krangling at vi valgte AI i år for å gjøre alle fornøyd selv om jeg og mannen kunne ha godt stått over det da vi liker gjerne å utforske.

Får se om det er verdt det. Vi skal være der i 2 uker og det er absolutt ikke meningen å være på hotellet i disse to ukene. 

Anonymkode: 6b260...939

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Blir nok værende på hotellet, på stranda og finner nok på noe aktiviteter rundt om.  1 uke. 

Ikke for en uke nei. Det er nesten 2300 pr dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

I så fall ville jeg ha valgt all inclusive.. Det er fantastisk å bare være på hotellområdet å ikke stresse med å finne restauranter til lunsj, til middag, bare hente en is til ungene, en øl til far, en brus til mor (eller omvendt) når dere ønsker det.. 

Og de gangene dere ønsker å spise utenfor området så har dere likevel ikke tapt noe penger på det. 

Anonymkode: 275e4...4a5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...