AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #1 Del Skrevet 15. juni 2024 Har kjøpt en sofa der putene sklir frem. Vurderer borrelås eller sånn antiskli-matte under. Men finnes det bedre løsninger? Anonymkode: 15d38...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Goldenretriever Skrevet 15. juni 2024 #2 Del Skrevet 15. juni 2024 Har samme problemet, utrolig irriterende! Jeg prøvde å bruke en sånn antiskli som egentlig er for gulvtepper, siden jeg hadde det fra før. Det hjalp dessverre lite her. Den typen som er som en «gumminetting». Vurdere borrelås selv, så håper noen har erfaring å dele med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #3 Del Skrevet 16. juni 2024 Jeg endte opp med å kjøpe ny sofa selv.. prøvde antiskli matter, det hjalp litt. Men ble aldri bra egentlig. Anonymkode: b2066...bbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #4 Del Skrevet 19. juni 2024 Ingen flere som har tips? Ts Anonymkode: 15d38...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 19. juni 2024 #5 Del Skrevet 19. juni 2024 Bytta om på ryggputene og sitteputene en periode.. vet ikke om det hjelper, for de var ikke like gode å sitte på. Vurderer ny sofa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #6 Del Skrevet 19. juni 2024 Beste er å kjøpe ny sofa Anonymkode: 51ed5...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå