AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #1 Del Skrevet 15. juni 2024 Jeg sliter litt med å bestemme meg for hva som er best. Å lese en bok fra en fortellers ståsted eller fra en persons ståsted. Det mest vanlige er vel fra fortelleren sitt ståsted. Kan dette mikses i en bok? Jeg vil gjerne skrive en bok. Jeg har mange idéer og tanker, og siden jeg ikke selv finner en bok som tar for seg det jeg tenker, vil jeg skrive selv. Jeg klarer heller ikke finne fordeler og ulemper med fortellermåtene. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: 5fe33...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #2 Del Skrevet 15. juni 2024 Gjør leksa di selv. Se i læreboka Anonymkode: b8fc7...f94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #3 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gjør leksa di selv. Se i læreboka Anonymkode: b8fc7...f94 Så hyggelig du er. Jeg spør ikke hva som er rett og galt. Jeg spør hva som er best. Hva som foretrekkes. Anonymkode: 5fe33...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kometen Skrevet 15. juni 2024 #4 Del Skrevet 15. juni 2024 Fra en person foretrekker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #5 Del Skrevet 15. juni 2024 Kometen skrev (8 minutter siden): Fra en person foretrekker jeg. Takk! Jeg liker også det. Blir mer personlig, men likevel usikker på om boka blir mer en dagbok - og det ønsker jeg ikke. Anonymkode: 5fe33...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #6 Del Skrevet 16. juni 2024 Jeg liker i hvert fall best å lese bøker som er skrevet i tredjeperson. Anonymkode: db380...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #7 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 1.03): Takk! Jeg liker også det. Blir mer personlig, men likevel usikker på om boka blir mer en dagbok - og det ønsker jeg ikke. Anonymkode: 5fe33...093 Du har ikke lest mange bøker, har du? Anonymkode: 7c0f8...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå