AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #41 Skrevet 10. juli 2024 On 6/15/2024 at 8:08 PM, AnonymBruker said: Litt uenig med samboer her.. han skal feire bursdagen sin neste uke, vi blir 14 stykker, bare voksne. Tenkt å lage brownie, bringebær kake i rund form, og pavlova. Samboer mener det holder, jeg er vant til at man har noe i tillegg til kaker. Jeg gar pleid å lage lefserull med røkelaks i tillegg. Men samboer mener vi ikke skal ha det når vi er så mange. Jeg tenker når vi er så mange så bør man hvertfall ha.. Hva tenker dere her inne? Hva ville dere satt pris på? Anonymkode: 6aca7...6de Veldig rar sammensetning av kaker da; Brownies =lite stykke konfekt (søtt) bringebærkaka i rund form ? pavlova = veldig søt -som en konfekt. lakserull ??? Innimellom kakene? hva slags bursdag er dette da? 18-år eller 60 år? hvis du inviterer form til lunsjtider på kake er folk sult e og forventer noe som fyller. Ikke en kopp kaffe og en bit konfekt. så lag etter eller annet som metter litt. Kjøttsuppe/ grønnsakssuppe med focaccia til, snitter som noen nevnte eller likn. Noe som det er mat i. av kaker bør du sette de bedre sammen; 1 søt , en mindre søt og mer fruktig, en sjokoladene, 1 nøttete og en gjærbakst (noen nevnte prinsessekake) brownies er etter min mening totalt uegnet på et kakebord. Det er klisj man serverer med is eller baker med ungene. men det er meg. Jeg hadde laget en skikkelig sjokoladekake istedenfor. Og på bursdag burde man ha en marsipankake med påskrift og ordentlig pynt. Det blir det mye mer svung over. En hovedkalender liksom. Anonymkode: 0fef8...802 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #42 Skrevet 10. juli 2024 Tråden ble opprettet i midten av juni, - bare nevner det, siden TS sikkert ikke trenger råd lenger. Anonymkode: 56550...55c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #43 Skrevet 10. juli 2024 Hva har dere sakt til gjestene da? Blir det bare servert kaffe og kaker, eller skal dere ha mat også? Lefser med røkelaks har ikke noe på et kakebord å gjøre. Hvis det bare blir servert kaker, er det kanskje litt lite med 3 kaker. Anonymkode: 07339...2b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå