Gå til innhold

Bo med kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og kjæresten skal nå flytte sammen. Vi har kjent hverandre i 1 år ca. Jeg gleder meg masse for vi har det kjempegodt sammen- men gruer meg også mye. Er redd for ulike scenarioer som dukker opp og at vi skal miste intimitet eller at kjærligheten forsvinner. Tenker også på om han kommer til å dra ut mye i helgene.
 

Er det noe jeg må huske på når jeg skal bo med en kjæreste? Noen «regler» man burde skape? Er så redd!! har noen tips?? erfaringer??

Anonymkode: c7fa1...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En fin regel kan være å ta en regelmessig prat om hvordan det går. Da slipper man at den ene går og gnurer på noe irritasjon helt til det eksploderer. Hvis man er slik anlagt, riktignok. Noen klarer vel å fortløpende ta opp ting som plager dem, andre ikke.

Anonymkode: 1cd87...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bromance
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei. Jeg og kjæresten skal nå flytte sammen. Vi har kjent hverandre i 1 år ca. Jeg gleder meg masse for vi har det kjempegodt sammen- men gruer meg også mye. Er redd for ulike scenarioer som dukker opp og at vi skal miste intimitet eller at kjærligheten forsvinner. Tenker også på om han kommer til å dra ut mye i helgene.
 

Er det noe jeg må huske på når jeg skal bo med en kjæreste? Noen «regler» man burde skape? Er så redd!! har noen tips?? erfaringer??

Anonymkode: c7fa1...d72

Hvor gammel er du? Du høres veldig ung ut.

Pass på deg selv i forhold til økonomiske avtaler.

Ikke la deg overkjøre mentalt, gjensidig respekt er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hei. Jeg og kjæresten skal nå flytte sammen. Vi har kjent hverandre i 1 år ca. Jeg gleder meg masse for vi har det kjempegodt sammen- men gruer meg også mye. Er redd for ulike scenarioer som dukker opp og at vi skal miste intimitet eller at kjærligheten forsvinner. Tenker også på om han kommer til å dra ut mye i helgene.
 

Er det noe jeg må huske på når jeg skal bo med en kjæreste? Noen «regler» man burde skape? Er så redd!! har noen tips?? erfaringer??

Anonymkode: c7fa1...d72

Snakk med han. Ikke oss. Vi kan bare gi generelle råd, men hvor vidt de passer for dere er jo også usikkert. Bare husk at dere er jevnbyrdig, i et og alt. 

Hvilke ulike scenario er du redd for? 

Anonymkode: 666aa...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...