AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #1 Skrevet 15. juni 2024 Altså om barnet er ryddig eller rotete som type, om det er fornuftig og hører på beskjeder eller mer i posisjon, moden eller umoden for alderen, hvilken rolle det har i sosiale sammenhenger og lek osv. I hvilken alder begynte du å se stabile trekk? Min er foreløpig to år og de er jo kjent for å være litt ute av balanse, når lander ting litt mer?😅 Anonymkode: a9fe5...7b4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #2 Skrevet 15. juni 2024 Har en 14-åring som gjorde alt hun ble bedt om, selvstendig og virket moden tidlig. Så ble hun så trygg på seg selv at hun ikke gidder å gjøre som hun ble fortalt, ble lat og lot ting flyte rundt seg.. Har også en 15 åring som det alltid var kaos rundt som liten. Hans rom er alltid strøkent. Han måtte gjetes for å leke og gjøre ting, han er nå veldig skoleflink og jobber hardt. Ikke alle trekk er like fra de er små. Anonymkode: c9631...93a
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #3 Skrevet 15. juni 2024 Det kan gå opp og ned i Berg og dalbane store deler av oppveksten deres. Jenter - tja kan nok se det i tenårene, men ingen fasit. Gutter - først når de flytter hjemmefra. Jeg er mye mer ryddig som voksen enn jeg var som tenåring/ung voksen - så slikt endrer seg nok hele livet for mange. Min bror var super ryddig som tenåring, er rake motsetningen i dag som voksen. Anonymkode: 98c77...13d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #4 Skrevet 15. juni 2024 Jeg har en på 9 som jeg tror jeg har en viss formening om hvordan han kan bli som voksen. Mulig fordi han likner mye på min egen personlighet. Han på 6 aner jeg ikke! Anonymkode: b9edc...33e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #5 Skrevet 15. juni 2024 Tja, dere som sier det e rimelig å si, de fleste personlighetstrekk er stabile gjennom livet, men de kommer selvfølgelig til uttrykk på ulike måter i ulike aldere. Og barn ligner også ofte på mor, far eller en i nær slekt, så helt umulig er det ikke å forutse. Anonymkode: a9fe5...7b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå