AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #1 Skrevet 15. juni 2024 Hvordan var det etter operasjonen? Skal snart gjøre brystløft med silikon under muskelen og gruer meg en del, spesielt for smertene. Noen sier det er som å bli påkjørt av en buss etterpå, og andre merker lite. Hvordan var det for deg og dere andre som har gjort dette? Hva kan jeg forvente meg? Hvor lang tid tok det før det grodde og du kunne kle på deg skikkelig og gjøre ting uten at det var vondt eller redd for at stingene skulle gå opp? Når ble arrene bedre? Var dere helt hjelpeløs og full i smerter rett etter operasjonen eller gikk det fint? Noen bivirkninger? Noen som angrer eller har fjernet de igjen? Innkapslet? Eller fornøyd? Hvordan er det med sex og trening etter 6uker feks? Anonymkode: cd09a...82d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #2 Skrevet 15. juni 2024 Ingenting å være redd for, det gjør litt vondt i noen dager. Å komme seg opp fra senga var litt vondt, men det er bare én gang per dag 😝 Jeg levde som vanlig, jeg bare løftet lite og lot være å ha armene høyt over hodet. Anonymkode: 5b204...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå