Gå til innhold

Stemorutfordringer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ingen forståelse. Hun har 50% barnefri. Har full forståelse for 100% alenemødre uten nettverk!!!  Frida er bare lat. Fortjener ingen sympati. Virkelig!

Anonymkode: 70aa9...b33

Tipper du er alenemor uten nettverk. Det er kjipt hardt og tøft.

Det finnes heldigvis noe hjelp og avlastning om man skulle ha behov. 

Selv, får jeg hjelp av barnefar i ukene jeg har barna, jeg driver firma alene, sønnem vår tester virkelig grenser og jeg er ikke spesielt god på å sette grenser 😅 det kom jo tydeligere fram etter at vi gikk fra hverandre. 

Nå henger jeg rett og slett litt bakpå. Jeg får ikke m d meg Alt som skjer, både her å dre å har rett og slett litt behov for litt hjelp. 

Far kommer på Søndager, går igjennom ukene med meg, og vi noterer ned diverse greier som både skjer på skole, bhg. Fritid og andre avtaler/møter. 

Det har vært veldig behjelpelig! Da får jeg samlet meg litt, jeg slipper å være "alene" om alle aktiviteter og møter. 

Det igjen hjelper såklart barna og hverdagen vår. 

Det har jeg som gikk fra far, og jeg har ingen interesse i å ha han tilbake. Men, han er en ressurssterk fyr, og klarer fint å hjelpe meg litt. 

Selv er jeg litt vimsete, og er ikke i nærheten av å være like strukturert. 

Betyr det at jeg er mindre voksen? Dårligere mor ? 

Jeg hadde jo utvilsomt blitt en dårligere mor, for jeg fikk ikke med meg, at det var skidag på onsdag å svømming på fredag etc... 

Det ble jo ganske kaotisk og hektisk. 

Håper xn får seg kjæreste jeg altså, har ingen romantiske følelser for han i det heletatt... 

Han har også behov for hjelp uka her, for han skulle reise. Vi har bare forskjellige behov! 

Anonymkode: f918b...344

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...