Gå til innhold

Flere på trampoline.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dette med trampoline er vanskelig. Vi har en gutt på 4 år og jeg ønsker ikke at han hopper samtidig med fetterene på 9 og 7 år. De er voldsom og klarer ikke ta hensyn. Jeg blir kalt hysterisk mor.

Hvordan praktiseres dere regler rundt bruk av trampoline?

Anonymkode: f95a9...f40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe problem med å la barnet mitt hoppe med eldre fettere, men under oppsyn. 

vi har max 4 stykker samtidig på trampolinen, da lek med ball etc. 

Ingen skal noensinne være under trampolinen og hvis det skal taes salto etc, så er det max 1 stykk.

Anonymkode: 29a0f...674

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Trampoline er skummel moro.. Særlig når det er flere. 

Jeg er tryggere på min straks 6-åring, men hvis det er andre enn søsken der, så følger jeg med. Heldigvis så hopper de sjeldent når de er mange, men leker med ball etc

Anonymkode: 4320b...3ac

• Nyttig 1
Skrevet

Tja. Jente 3 år, gutt 6 år, jente 8 år. Min venninnes barn hoppa på trampoline sammen da fenomenet "trampoline i hagen" var ganske nytt. Med overvekt av to storesøsken måtte lillesøster på legevakta, sendes videre til røntgen av hofta, men heldigvis var den "bare kraftig forslått". 

Jeg tenker at en eller to om gangen er nok, og at det er en fordel med noenlunde likevekt om de er flere som hopper samtidig. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det stor aldersforskjell får de største beskjed om å være forsiktig , har gått helt fint 

Anonymkode: 016b0...320

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...