Gå til innhold

Henge ut klær til tørk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke å henge ut klær til tørk. Blir pollen, støv og æsj.Andre som er enige?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt uenig. Det er det beste som finnes. Tørker på en blunk 

Anonymkode: 13325...661

• Liker 8
Skrevet

Jeg gjør det ikke i verste pollensesongen, men utover sommeren gjør jeg det. Elsker duften av klær som har hengt ute 💚

• Liker 5
Skrevet

Finnes det noe bedre enn å legge seg i sengetøy som har tørket ute i sola?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig!🙌🙌🙌🙌

Og i motsetning til omtrent hele Norge, så synes jeg det lukter skikkelig drit av klær som har hengt ute. Det lukter brukt og møkkete igjen med en gang det blir tatt inn. Har testet flere ganger siden jeg stort sett blir halshogd og får voksenkjeft for ikke å like det.

Anonymkode: 03107...524

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tørker ute, året rundt. Ikke mye pollen der vi har tørkestativ. 

Anonymkode: 40c80...b5b

Skrevet (endret)

Tørker klesvasken ute om det nylig har vært et regnskyll og det blir fint vær med vind etterpå. Da får du den beste tørken. Og luften er fri for støv, pollen og skitt. 

Endret av Roffelars
.
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig!

Dette er oppskrytt 

Nå liker jeg at klærene blir myke så jeg bruker tørketrommel året rundt og det kan virkelig ikke sammenlignes med hvor godt det er kontra de stive pollen og fugleloppeinfiserte klærene som henger ute. Men selv tørk inne er mye bedre enn ute tørk.

Anonymkode: 7d0a8...28d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Elsker å kunne henge klær ut til tørk. De lukter så frisk og godt etterpå :)

Anonymkode: 46d63...54c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg henger ut så lenge det er fint vær. Har en skjermet terrasse med god lufting og gode solforhold, så pollen, fugler og slik har aldri vært et problem. 

Anonymkode: 04941...674

Skrevet
Pilleville skrev (På 15.6.2024 den 19.03):

Liker ikke å henge ut klær til tørk. Blir pollen, støv og æsj.Andre som er enige?

Det verste er fuglebæsj. Hvis du ikke kan tørke under tak, da.

Skrevet
Supermerry skrev (6 timer siden):

Aldri opplevd fuglebæsj på klærne 🤷🏼‍♀️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her henger jeg sengetøy ut på tørkestativet så sant det er oppholdsvær. Sengetøy lukter så utrolig godt etter å ha tørket ute.

Anonymkode: ec3d8...22d

AnonymBruker
Skrevet

Her er vi flere i familien med allergier, så her går alt i tørketrommelen. Men liker lukten av sengetøy som har hengt ute dog.

Anonymkode: ca285...7db

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tørker klær ute under åpen himmel året rundt så lenge det er opplett og har aldri i mine 25 år som «utetørker» fått fuglebæsj på klærne.

Anonymkode: 056c6...e44

AnonymBruker
Skrevet

Man setter jo ikke opp stativet rett under en strømledning eller tilsvarende? 

Anonymkode: 04941...674

Skrevet

Tørker ute på sommeren. Synes klærne blir friskere da av å tørke inne, dessuten er det godt å slippe å ha stativet framme inne. 

Hater å tørke sengetøy inne, tar lang tid 

AnonymBruker
Skrevet
Pilleville skrev (På 15.6.2024 den 19.03):

Forstår ikke poenget med spørsmålet. Liker du ikke å tørke klær ut - la være. Hva andre liker eller ikke betyr vel ingenting? Forstår ikke hvorfor du trenger å vite om andre er enig med deg?

For å svare: jeg tørker klær ute stort sett hele året. Sparer meg for fukt inne, og særlig sengetøy lukter så godt etter å ha tørket ute.

Anonymkode: 73d38...26e

AnonymBruker
Skrevet

Tørketrommel hele året🙌 Myke klær slår stive og harde klær any day!

Anonymkode: 39b92...485

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Forstår ikke poenget med spørsmålet. Liker du ikke å tørke klær ut - la være. Hva andre liker eller ikke betyr vel ingenting? Forstår ikke hvorfor du trenger å vite om andre er enig med deg?

For å svare: jeg tørker klær ute stort sett hele året. Sparer meg for fukt inne, og særlig sengetøy lukter så godt etter å ha tørket ute.

Anonymkode: 73d38...26e

Dårlig dag?😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...