wanderlust123 Skrevet 15. juni 2024 #1 Del Skrevet 15. juni 2024 Er 100 % innstilt på å ikke få svar på dette, men jeg må bare prøve 😂 Jeg har lett etter navnet på en sang i flere måneder. Hørte den først på et hotell på Zanzibar, og deretter på et hotell i Spania noen måneder senere. Det er en sånn typisk sang som "mange" virker å kunne dansen til, den er ganske enkel selv om jeg ikke kjenner den selv. Men typisk sånn at mange slang seg med på den når den ble avspilt, spesielt hotellpersonalet i Zanzibar. Husker omtrent ikke melodi og hvertfall ikke tekst, ut over at de i refrenget synger noe lignende som "mmmm na na na" og da "stepper" man frem et par ganger med den ene foten. Tror jeg. Det er alt jeg har 😂 noen som vil prøve seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #2 Del Skrevet 20. juni 2024 Anonymkode: 1ca5d...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #3 Del Skrevet 20. juni 2024 Anonymkode: 1ca5d...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. juni 2024 #4 Del Skrevet 20. juni 2024 Regner med det ikke er denne, men måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå