AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #1 Skrevet 15. juni 2024 Har to barn hvor jeg har veldig ulik kontakt med foreldrene til de andre barna i klassen. Hvor mye kontakt er det vanligste tenker du? Hvor mye snakker man sammen med gjennomsnitts forelderen? Man kan jo ikke være bestevenn med 55 stykker i mitt tilfelle, i tillegg til alle som er på fritidsaktiviteter. Anonymkode: cafb0...f1d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #2 Skrevet 15. juni 2024 Snakker kun med foreldre i forbindelse med skoleting, avtaling av ulike ting, Fau, foreldremøter. Har ikke noe behov for å snakke med foreldre på regelmessig basis for andre ting.. Anonymkode: 1bfa1...6e5
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #3 Skrevet 15. juni 2024 Omgås ingen foreldre privat. Møtes i skolesammenheng. Noen bor nært oss, så omgås dem som naboer. Noen møter vi på fotballkamper etc, hilser og prater der. Hilser på de jeg kjenner igjen når vi møtes på butikken. Anonymkode: 05241...2e3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #4 Skrevet 15. juni 2024 Møter de på fotballkamper hver uke og har i tillegg chatgruppe med mammaene til sønnens kompiser. Anonymkode: 23da5...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå