Gå til innhold

Åse kleveland

Anbefalte innlegg

Gjest nyfiken
Skrevet

Dama er bare ufattelig vakker altså... *misunnelig ned i røttene* og hun er faen 20 år eldre enn meg...

Men, den klesstilen. Hvorfor går hun alltid i skjørt? Ser henne på tv nå, og drakten hennes ser ut som klippet ut fra 1800 eller noe, vakkert, men litt sært... Får hun sydd klær til seg??

Noen som vet noe som helst om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Nei, men tror jeg har lest et sted at hun uttalte at hun hadde stygge bein...

Det er i alle fall en dame som har kjørt sin egen stil i alle år - det står det respekt av.

Gjest nyfiken
Skrevet

STYGGE BEIN??? :overrasket::overrasket: Åse Kleveland med stygge bein... *nekter å tro det*

Æsj, jeg skulle gjerne like å vite mer om det jeg. Ønsker at jeg var litt Åse jeg... :sjenert:

Skrevet

Har hørt i tidligere intervju med henne at folk faktisk har lurt på om hun alltid går i skjørt fordi hun har trebein! :ler:

Dette har hun dog avkreftet ;) og visstnok gikk hun ofte i bukser, ialle fall på "hjemmeplan".

Skjørt, bukse, shorts eller tanga, at dama har stil er det ingen tvil om!!

Gjest GreenSky
Skrevet

Hun er nydelig, ja. Er det ikke skrvet en sang om henne også?

Har ikke tenkt noe spesielt over klesstilen hennes, men når jeg tenker over det, har jeg alltid sett henne i skjørt, ja. Synes hun kler seg pent, forresten.

Skrevet

Hun kler da absolutt å gå i skjørt... hun fremstår som elegant, autoritær og vakker samtidig. :)

Gjest Smarties -ikke innlogget
Skrevet
Får hun sydd klær til seg??

Ja, det tror jeg bestemt hun får.. Mener jeg har lest det et sted en gang..

Skrevet

Jeg har sett henne i bukser, og hun så veldig fin ut med det også.

Jeg synes hun burde variere mer mellom skjørt og bukser. :)

Skrevet

Klesstilen hennes har vært diskutert til alle tider og det har vært mange teorier om hvorfor hun velger å gå med skjørt bestandig.

Synes hun er en flott dame jeg, en av de få som tør å være annerledes og likevel fremstår som seriøs, profesjonell og tøff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...