Gå til innhold

Hvor mange dager i uka er du helt alene ( Bortsett fra jobb) og hører fra ingen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvor mange her er alene uten kontakt med andre i fritiden og hvor ofte. 

Er dette hverdagen til mange? 

Anonymkode: d50fa...187

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri, og savner det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan fort være hele uken om jeg selv ikke tar kontakt med noen 😔

Anonymkode: 46b3c...6b5

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Hele uka når mannen er på jobb (sjømann). Svigerinne tar kun kontakt hvis hun trenger å bli kjørt et sted eller trenger hundepasser.

Anonymkode: 827a9...072

AnonymBruker
Skrevet

Aldri 

Anonymkode: f0d84...414

Skrevet

To dager på det meste og jeg nyter det. Det skjer ikke så ofte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hele uka når mannen er på jobb (sjømann). Svigerinne tar kun kontakt hvis hun trenger å bli kjørt et sted eller trenger hundepasser.

Hyggelig svigerinne 🫤

AnonymBruker
Skrevet

Alle dager. Har ikke jobb heller så blir raskt ensomt :(

Anonymkode: 3c904...dac

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et barn på 5, så har kontakt med ham da. Men det tilfredsstiller ikke akkurat mitt behov for sosial kontakt. Når han er hos pappaen er det lite kontakt med andre 😕

Anonymkode: 2c1fd...d4f

• Liker 1
Skrevet

Nesten daglig. Når barna er her 2 uker i strekk har jeg så klart kontakt med de. 2 uker etterpå er det kun meg. 
Og OM noen tar kontakt så er det fordi de trenger hjelp, ikke for å komme på besøk eller generelt finne på noe.

j 37 år

AnonymBruker
Skrevet
Orgel skrev (1 minutt siden):

Hyggelig svigerinne 🫤

Ja, ikke sant? Har tilbudt meg å øvelseskjøre med henne slik at hun kan ta lappen selv, men det ønsker hun ikke, for det er så dyrt å ha bil…

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, ikke sant? Har tilbudt meg å øvelseskjøre med henne slik at hun kan ta lappen selv, men det ønsker hun ikke, for det er så dyrt å ha bil…

Håper du tar betalt for å passe hunden hennes og at hun betaler for kjøringen.

Skrevet
treningsgal skrev (7 minutter siden):

Nesten daglig. Når barna er her 2 uker i strekk har jeg så klart kontakt med de. 2 uker etterpå er det kun meg. 
Og OM noen tar kontakt så er det fordi de trenger hjelp, ikke for å komme på besøk eller generelt finne på noe.

j 37 år

Det var trist å høre 😌

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke huske sist. Er gift, både jeg og mannen reiser mye i jobb, men snakker 2-3 ganger om dagen når vi ikke er på samme sted. Mye hjemmekontor, men mange telefoner. Snakker ellers også med familie og/eller venner daglig. Er også en del snap. 

De dagene jeg har minst kontakt er en lørdag der mannen er på reise og jeg ikke har andre planer. Da snakker jeg med han to ganger, foreldre en gang, mulig søster, mulig en venninne, samt 4-5 snap. 

Anonymkode: dede3...1e2

Skrevet

Aldri. Mannen reiser mye med jobb så er mye alene hjemme, men har kontakt med venninner og familie hver eneste dag (og ektefelle selvfølgelig)

AnonymBruker
Skrevet
Orgel skrev (2 timer siden):

Håper du tar betalt for å passe hunden hennes og at hun betaler for kjøringen.

Hvorfor håper du dette?

Anonymkode: f4aef...ffd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bor med mann og barn så har noen rundt meg her hjemme hver eneste dag. Jeg er ufør og mannen er mye på reise i forbindelse med jobb og jeg er da alene med 3 skolebarn. Har ganske sjelden kontakt med folk utenfor huset. Hilser kanskje på noen i matbutikken. 
Jeg har ikke energi til å underholde andre så jeg trives godt med å ikke treffe andre. Savner aldri selskap.

Anonymkode: 177b6...38b

AnonymBruker
Skrevet

360-365 dager i året.

Anonymkode: 00058...bef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke huske sist det skjedde. Må være før vi fikk vårt første barn og mannen var i Nordsjøen, så type 15 år siden. 

Anonymkode: 420cc...099

AnonymBruker
Skrevet

Uten noe kontakt? Aldri. Jeg bor alene og jobber hjemmefra, men tekster med venner hele tiden. Har vennegjenger på Whatsapp og Discord osv. Møter folk kanskje 2-3 ganger i uka.

Anonymkode: 09a37...92c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...