AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #1 Skrevet 15. juni 2024 Jeg føler meg sykt dum som spør, men hva er vanlig varmluft på denne ovnen? Jeg har nettopp fått ny ovn og skjønner ikke helt hvilken av disse innstillingene som er vanlig varmluft? Der er jo 3 forskjellige, men jeg er usikker på hvilken av de som er vanlig varmluft? Jeg har nummerert dem for at det skal være enklere å svare. Nummer 2 er litt vanskelig å se da men det er samme type som nummer 1 bare at den har annen vifte liksom… Anonymkode: a5fef...c68
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #3 Skrevet 15. juni 2024 Nr1 varmluft med under og over varme Nr2 varmluft med undervarme Nr3 varmluft Anonymkode: be83f...7bd 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #4 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg føler meg sykt dum som spør, men hva er vanlig varmluft på denne ovnen? Jeg har nettopp fått ny ovn og skjønner ikke helt hvilken av disse innstillingene som er vanlig varmluft? Der er jo 3 forskjellige, men jeg er usikker på hvilken av de som er vanlig varmluft? Jeg har nummerert dem for at det skal være enklere å svare. Nummer 2 er litt vanskelig å se da men det er samme type som nummer 1 bare at den har annen vifte liksom… Anonymkode: a5fef...c68 Trodde 1 er varmluft med over og undervarme 2 varmluft med undervarme 3 varmluft og den som er over 1 tallet er over og undervarme Anonymkode: b659a...db6 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #5 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har nettopp fått ny ovn og skjønner ikke helt hvilken av disse innstillingene som er vanlig varmluft? Tips: Det følger med en brukermanual. Det står i den. Alternativ finner du også så godt som alt av manuler på nett nå til dags. Anonymkode: b1bf7...16a 2
newman01 Skrevet 16. juni 2024 #6 Skrevet 16. juni 2024 Det er lovpålagt å legge ved manual når du kjøper nye ting. Bør ligge en i eska. Og inni den står det masse nyttig informasjon 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå